Forrest & Bob Basics

Der er jo ikke lagt skjul på at jeg elsker Forrest & Bob, de har simpelthen de dejligste produkter i verdenen . Kvaliteten er lækker og designsne er jo skønne, selvom det er basic-ting så er det sgu med lidt specielt touch alt sammen . De her long sleeved-toppe er simpelthen bare så skønne . Så skønne at jeg ville ønske jeg var en tøs, så jeg kunne skrue mig ned i sådan en lækker en når jeg bare skulle sidde herhjemme og julehygge med familien .

Forrest & Bob Long Sleeved Basic Tops – at 350 kr.

Ja, jeg er jo landet hjemme hos familien . Det er på Falster . Det er altså langt væk fra civilisationen .. LANGT VÆK! Der er jo ikke engang en 7 Eleven hernede? Hmm . What to do? Nå men jeg har jo familien, og lækker roastbeef til aftensmad, og lækker hjemmelavet konfekt så mon ikke det går? På vej hjem rendte jeg ind i Amalie (den skønne pige der er model på billederne ovenover, og er designer på Forrest & Bob) og hun fortalte mig at de har gang i totalt mange nye spændende projekter derinde . Det er så spændende!!! F.eks. har de fået undertøj, som jeg nok snart skal vise jer . For der er så lækkert!

Really like these basic-tops from Forrest & Bob . If i was a girl i would simply love to wear one of these while having fun with my family during christmas .. But hey! You can win ‘em all . The quality of these hotties are really top notch, so your money are really well given out .. And btw. they now ship almost worldwide, so go at it! Find the tops through the link .

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Forrest & Bob Basics

Skriv et svar

