Baren en hurtig en!

Mhmm . Der er egentligt ikke så meget info herfra lige nu . Altså andet end jeg hygger helt vildt og catcher op med hende den gamle krage herhjemme! Yeah that’s right! Det kalder jeg min Mor og sådan er det .. Hun ved nemlig godt at hun er min kære Mutti-Putti . Btw. så er min lillesøster (6 år gammel du! Lille skravl!) helt oppe i det røde felt og render rundt og finder alle mulige ting, så hun kan spørge “Hvem sys du er sødest? 2 Hello Kittyer eller mig?” .. SÅ sødt . Helt ærligt, hjertet smelter .. Der er egentligt også stor chance for at hende den lille ryger ned i tasken når jeg skal hjem .. Hun må nemlig godt bo hos mig, så vi bare kan have det sjovt hele tiden .

Men det jeg ville vise jer var det her:

Måske ikke så tydeligt, men kig godt efter . Tryk evt. på billedet!

Bloggen her er lige nu på 1. pladsen over Danske WordPress-blogs . Det er nok første og sidste gang jeg får lov til at opleve det, men hey! Det er da super sjovt . Undskyld kære Gina, men du skal nok få pladsen tilbage i morgen .. I PROMISE! Nå . Det er jo egentligt ikke så vigtigt . Jeg ville bare lige dele glæden lidt med jer .

Forresten så vil jeg lige sige tak til alle jer der har skrevet til “Kend Din Læser“-indlægget . I skal bare vide at jeg læser hvert et ord, og kommer med feedback til jer “sneen” har lagt sig (hvis i forstår sådan en lille en? Den var ikke sjov? Okay ..) .. Nu vil jeg spise lidt slik . Der er jo masser af det!

Really nothing interesting, just wanted to show you that i’m currently ranking as number one of danish blogs using WordPress . Maybe the first and last time i’ll experience that!

2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “Baren en hurtig en!

  1. Maria Jørgensen

    Hvad har Gina nu lavet :D

    TILLYKKE!!!

  2. Congrats!! You deserve it boy :)

Skriv et svar

