5 Preview-halskæden in action!

Så blev det tid til at den skulle flashes på .. Puuh jeg syntes det er svært . Altså at style den? Jeg skal tage noget tøj på i ikke har set før, og så skal det se godt ud . OG selvom jeg har et klædeskab der kunne fylde et helt vaskeri med tøj, ja så ved jeg sgu ikke . Altså jeg er lidt blevet ramt af den der bølge med at alt skal være sort og hvidt, og oversize og bla bla bla! DET ER HELT FORFÆRDELIGT! Men  hey . i worked it out . ‘

Det er nok også lidt mere fordi jeg ikke er et af de der mennesker der får en tøjkrise . Jeg er en af de mennesker der har hele min gardarobe planlagt i outfits og så ved jeg ligesom altid hvad jeg skal have på . I know, it’s freakeeeeey! Nå men nok om det . I dag er det snart jul, og derfor ligger jeg herhjemme i sengen (jeg sover jo længe!) og hygger lidt . Det er egentligt meget rart bare at kunne slappe af!

Her er halskæden på ..

5 Preview halskæde

Excuse me for looking like crap, men de blev taget lidt sent i går fordi en hvis Hr. Mandsling skulle ud og føjte og jeg så var stuck herhjemme helt alene .. Og jeg syntes bare aldrig at billeder jeg selv tager bliver særligt gode .. Så de blev taget lidt sent med en masse lamper tændt, og med render så dybe som Øresund under øjnene . Very Flattering, i know!

Som sagt er det jul lige om lidt (glæder mig så meget!) og det betyder at jeg idag skal hjem til min Mor og Lillesøster .. det er faktisk det jeg glæder mig mest til, for jeg har ikke set dem i snart 3 mdr. .. Det er ikke sådan lige når man bor i København og de bor på falster! Men ja .. 2 timer i tog, here i comez!

This is the 5 preview necklace it got from my BF yesterday .. I’m such a fan of 5 Preview and you can only imagine how happy i was when i unpacked this little baby . Today i’m gonna travel for two hours in the train to go visit my mommy and sister for christmas .. I REALLY LOOK FORWARD!

5 kommentarer

Filed under Mikkel

5 responses to “5 Preview-halskæden in action!

  1. Virkelig lækker halskæde! :D

  2. Alexxander: Thanks!

    Silje K: TAK! Er virkelig også glad for den!

  3. Thesbabe

    Det ser rigtig fedt ud sådan – og glædelig jul :D

  4. WOW…best BF ever ;)

Skriv et svar

