MIN GAVE!

Jaaaah, som sagt snød mandslingen og jeg lidt og gav hinanden julegaver for tidligt . 1 fordi vi ikke skal holde jul sammen og derfor gerne ville åbne dem sammen, og 2 fordi jeg ikke kunne vente og fik ham overtalt til det at var en god idé . OG det var det sgu også! Jeg blevi hvert fald glad for mine gaver . Jeg fik nemlig en tennisketcher og en halskæde .. FRA 5 PREVIEW! WUHUUUU, se det er en af fordelene ved at have en blog . Mandslingen følger nemlig med og han vidste udemærket godt at det var lige det jeg ønskede mig :D Ketcheren er faktisk ikke helt galt i byen heller (NEJ! Jeg er ikke den nye Wozniacki .. Eller? Måske er jeg?) for han købte nemlig også en til sig selv, så nu skal vi til at gå til tennis sammen . Hvilket jeg glæder mig vildt meget til!

Fiftyfive necklace from 5 Preview at 40 euros

Halskæden jeg havde fået er den her lækre 55-necklace . Det er simppelthen den halskæde jeg har snakket om i evigheder og sukket over på deres webshop . I skal nok få et billede af den på, men der er simpelthen så meget kaos lige nu . er det mest stressede menneske i verdenen! Hvad jeg syntes om halskæden? Kvaliteten er lækker, men den er faktisk meget større i virkeligheden end jeg forventede .. Det er dog ikke en negativ ting . Nu skal jeg ud og hjælpe Mathias med at købe julegaver . Gad vide om han kan lide min nye lover? Mhmm . I think SO!

WEll this is one of the presents i got from my dear BF .. I’ve simply loved this forever and i’ve been starring at it on 5 Preview’s webshop for hours . I AM SO HAPPY! It’s like the best present EVER!

9 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel, News, trend

9 responses to “MIN GAVE!

  1. Miss Maren

    Tillykke med det nye smykke :)
    Dejligt med sådan en skøn overraskelse! ;)

  2. Hallo, så er der en, der er lidt oppe at køre?
    Jeg glæder mig til at se dig med halskæden (og ketcheren for den sags skyld!)

    C

  3. Cille

    Øv, er du bøsse :( ?

  4. Maren: Tak! Er simpelthen så glad!

    Cecilie: Hahaha, ja er helt oppe i skyerne! Ketcheren bliver nok ikke luftet så meget men halskæden gør ;)

    Cille: Unfortunately yezzz .. Men jeg er stadig den jeg hele tiden har været alligevel ;)

  5. Cille

    Jamen du er så flot.. du må ikke være bøsse , øv :D

  6. love the necklace!!!
    my blog dominique-ernest.blogspot.com
    xoxo

  7. Rigtig lækker halskæde – synes virkelig du er heldig!!

    //Silje K – http://bysiljek.blogspot.com

  8. Dominique: Thanks :$

  9. Silje K: Er virkelig også glad for den :)

Skriv et svar

