My Favourites Units!

Okaaaaay — hvornår ved man at man er afhængig af internettet? Når man lægger sin kæreste i head-lock for at vride hans iPhone ud af hænderne på ham så man kan bruge den som 3G-modem . Jep, that’s what i did, for internettet virker ikke herhjemme lige nu (crapdamnit!) .. Nå men som sagt fik jeg jo wrestlet iPhonen ud af fingrene på ham og det betyder jo at jeg er lige her for at skrive til jer! Jeg vil bare vise en lille sko, som bla. Kia her på her .. Det var egentligt også hende jeg så dem på først, nemlig meget passende til My Favourites launch-eventet jeg var til for noget tid siden . Passende? Hvorfor? Jo fordi de er fra My Favourites nyeste kollektion . De er også nogle af My Favourites! (HAHA! Plat ordspil, i know!)

My Favourites Unit Wegde – ca. 800 Kr.

Skoene skulle gerne være at finde i Friis og Co. forretningen på Købmagergade (Og måske også andre?) .. Mmhm De er simpelthen to good to be true . Oh And btw! Mandslingen og jeg har snydt lidt og hyggede i går aftes og gav hinanden julegaver der, og jeg fik nok den bedste gave EVER! Seriously . Kan du gætte hvad det er? Det er noget jeg har snakket om jeg godt kunne tænke mig rigtigt mange gange, og det var en af de første ting jeg skrev om at jeg cravede her på bloggen . (SERIØST .. HAR DEN BEDSTE KÆRESTE EVER!)

My internets down, but luckily my BF’s got an iPhone which i’m know using as an 3G-modem . these boots are one of my faves from the new My Favourites-collection . they’re called The Unit Wegde, and aren’t they fab?

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “My Favourites Units!

  1. marie

    Det løgn!! da jeg så på billedet tænkte jeg “2000 kr? de bliver ihvertfald aldrig mine :)!!” men 800?- my favourites, det ER jo muligt og hold da op de er seje!

    Lyder sørme som om du er en heldig krabat mht. julegaver i år!

    god jul!

  2. omg de er for skønne! må ind i mit klædeskab

Skriv et svar

