And here’s some heels for ya!

Nu skrev jeg jo tidligere om de dejlige kjoler fra Topshop, og jeg syntes derfor at det var i god orden at tage nogle heels med i sættet .. Selvfølgelig fra Topshop! Ja i ved, så skal man kun betale for fragt en gang . SÅ SMART! De er måske ikke nytårs-perfekte allesammen, men jeg syntes simpelthen at de var to cool for school, so her you go!

From the top it’s Power Lace-up Boot at ca. 1300 kr, Larna Corset Sandal at ca. 750 kr. & April Wedge Lace-Up at ca. 850 kr.

Dem jeg nok syntes er fedest er de øverste .. Måske er det mit chrush på de der Jimmy Choo for H&M Støvler der skinner igennem, men jeg kan i hvert fald godt lide dem! Og de nederste . Don’t get me started for de er bare fantastiske (A little simple i know, men hey! THEY ROCK!) .. Btw. Den der gave jeg snakkede om? den flasher jeg i morgen ..

PS. Jeg ved godt jeg er lidt bag ud med kommentare osv. men skal nok gå til bunds i dem i morgen ..

Earlier i flashed these nice dresses from Topshop, and i thought i’d might aswell leave you with some hot heels from Topshop aswell . You know, so you won’t be chraging double for the new years outfit .. Well here you go, these are my official Topshop-lovers . What do you think?

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

