UGENS GUF!

Jaaah, jeg skal jo trække lod imellem hvem der skal vinde de lækre tanks fra Forrest And Bob idag, og derfor skal jeg jo bruge noget musik dertil . Samtidigt tænkte jeg at det kunne være meget hyggeligt for jer at have lidt at lytte til imens i venter . (Jeg vil dog sige at jeg først lodtrækker og offentliggøre senere!)

Sangen jeg vil spille for jer er med de kære Black Eyed Peas . Det er stoneshure at du har hørt den før, men her får du den altså igen . Jeg er helt vild med og hørte den første gang da jeg var til julehygge på modelbureauet . Lige siden har jeg været dybt forelsket i den, og er det stadig! Nu vil jeg rocke i Netto og købe æbelskiver og kakao . Det er nemmerlig jule-kæreste-hyggedag her hos mig!

Tonight i am gonna tell you who won the competition . I thought that you’d might like to have a little song on your way while waiting for the winners to be announced . Here’s some Black Eyed Peas for you .

1 kommentar

Filed under ugens guf til din ipod

One response to “UGENS GUF!

  1. Miss Maren

    Synes også at den sang bliver bedre og bedre for hver gang man hører den :)

Skriv et svar

