Dear Mister Owens!

Åha . Jeg har simpelthen ønsket mig en læder-jakke i så lang tid, eller en pleather? Jeg er ligeglad, bare det ligner læder, men jeg er simpelthen både flad på kontoen, og utroligt usikker på hvordan den skal se ud . altså den må jo godt være sådan lidt luksus, men den må også godt være sådan lidt fed! Så den skal være en god blanding . OG nu er det jo så sådan at man er dybt forlesket i Rick Owens’ designs (DAMN YOU!) og at der så er kommet ny kollektion hjem gør det ikke meget bedre . Derfor sidder jeg og bander og svovler af min computer for jeg ville ønske at jeg kunne købe de her jakker (selvom det er kvindekollektionen!) for de er simpelthen så fede . Me want’s millions NOWS!

Rick Ovens Leatherjackets

Rick Ovens Leatherjackets

Dear mr. Owens, please marry me! Jeg kommer aldrig til at få råd til disse sager, men måske har du? (Hvis du har må du altså gerne komme her og gifte dig med mig!) .. Find de lækre jakker HER!

I’ve been dreaming of a leather jacket for years, and it just happens to be the speciality of my favorite designer; Rick Owens! He should marry me . Other than that i really like these three styles, and even though they’re from the womens-collection i would’n mind for santa to bring me them .. I LOVE YOU SANTA! Find them through the link!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Dear Mister Owens!

  1. Uhh, kan rigtig godt lide den øverste..!

    //Silje K – http://bysiljek.blogspot.com

Skriv et svar

