CHA CHA CHA Shootet i billeder!

Jeg var til casting ind på bureauet idag, og jeg har egentligt ret gode følelser omkring det . De sagde i hvert fald at vi nok skulle komme til at ses hvilket jeg kun ser som et godt tegn . Men samtidigt fik jeg lige kigget lidt på min bog som jeg blev overrasket over var blevet opdateret . Billederne fra Cha Cha Cha shootet jeg lavede for et stykke tid siden var simpelthen landet, og jeg er SÅ glad for resultatet . Nu er spørgsmålet jo bare om i kan lide dem? Jeg syntes i hvert fald i skulle se dem . Er jo stolt mor til mine egne billeder! OG nu skal jeg igang, for jeg præcis en time til at lave mad, spise maden og gå i bad, for jeg skal hjem til Mathias og være fuld, ja jeg skal ..

I was at a casting today at the agency, and i found out that my book had been updated .. It was the pictures from a shoot i did a while back, for the chain of hair salons called Cha Cha Cha .. What do you think?

20 kommentarer

Filed under Mikkel

20 responses to “CHA CHA CHA Shootet i billeder!

  1. Sara

    De er virkelig flotte de billeder, dem kan du sagtens være stolt af! :)

  2. EJ MIKKKEL!!!!!!!!!!!!! hvor er de fede, jeg er helt oppe at køre over dem. det er jo hundrede procent screensaver potentiale! haha. dem kan du godt være stolt af :)

    C

  3. Signe

    Mikkel!!!

    Jeg elsker de billeder! :D

    God jul babe

  4. Marie

    Two edgy princes! It looks amazingly good.

  5. Hvor er du bare pæn…..

  6. Sus

    FEDT! De er kanon gode. Vær mere stolt end stolt :0)

  7. Lilja

    wauw, virkelig flotte billeder!

  8. De er SÅ flotte de billeder, Mikkel. Du ser fantastisk ud!

    //Manja
    http://manjalytz.blogspot.com

  9. Hey Mikkel – FUCK nogle kodylseje billeder! Godt gået! :)

  10. Sofie

    Det nederste billede til venstre er virkelig genialt! ;)

  11. Marie BM

    Virkelig fede billeder!!
    Kan især godt lide det med “overskægget” :)

  12. love this shoot, and the haircut of this men with the military jacket

  13. Superfede billeder Mikkel!

  14. fifthopinion

    Ihh fine billeder Mikkel :)

  15. Funda Christophersen

    Super cool! ;-)

  16. OMFG. so cool pics. good job.

  17. 1000 tak allesammen! Er så glde for at ikan lide dem :)

Skriv et svar

