18. DECEMBER!

Jaaa . closer and closer . Jeg skal nok lade være med at plapre om hvor tæt på vi er, men hey, vi er altså ret tæt på .. Jeg holder mig lidt til taskerne for jeg skal jo heeeeeele vejen til falster for at besøge min mor i julen, og derfor har jeg brug for en stor taske til at slæbe alt mit sorte tøj med hjem .. Der er jo også noget der skal vaskes .

Den perfekte taske til det er denne 72-timers weekendtaske fra Want . Den er i læder og den er LIGE mig .

Want Taske

Want Taske

De enkle linier i det lækre læder skaber en tidløshed som jeg virkelig elsker ved tasker . Du kan finde den HER!

I am going to travel a long way to visit my mom this christmas and therefore this weekendbag would be a great addition to my wardrobe . Find it through the link!

2 kommentarer

Filed under All I Want For Christmas, Jul

2 responses to “18. DECEMBER!

  1. Kimmie

    Vil du ikke være sød at skrive priser på de ting du poster søde Mikkel :))))

  2. Kimmie: Jo det vil jeg bestemt! Det tænker jeg slet ikke over .. Godt du kan holde mig i ørene :)

Skriv et svar

