Wedge-Letto’s?

Mmhm, man ved at man går lidt for meget op i mode, når man sidder i to timer, og prøver at finde ud af hvor nogle sko kommer fra?! Men det gjorde jeg, ikke mindre og jeg fandt ud af det til sidst! De kom nemlig fra Ports 1961’s SS10 kollektion, og de er bare gode . Jeg vil vove at påstå at de er en blanding af wedges og stilettos . Derfor har jeg givet dem kaldenavnet Wedge-letto’s .

Ports 1961 SS10

Ports 1961 SS10

Skoene er lavet i det lækreste finske birketræ, og det er derfor også stensikkert at de har en god kvalitet . Jeg er sikker på at de ville få folk til at vende sig om og kigge en ekstra gang hvis man kom stavrende ned igennem gaden med dem her på fødderne . De er FAB!

I just spend 2 hours searching for these shoes, and i finally found out that they’re from the Ports 1961 SS10 kollektion . I am so head over heels (haha!) inlove with them! GAAAH!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Wedge-Letto’s?

  1. Simone

    De er totalt lækre – elsker deres hæl (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

Skriv et svar

