Lidt Personligt

Jeps, det er tid til lidt personlig, ikke fordi min uge har været totalt presset og stresset, men bare fordi! Jeg har nemlig i mandags lavet et interview med Experimentariets WebTV om Mænd og Mode, og også lidt om den kære blog her . Det er dog ikke udgivet endnu, men det kommer herind lige så snart det er!

Udover det var jeg også til Launch i Friis og Co på Købmagergade, det var nemlig den nyeste kollektion fra My Favourites der skulle på gaden . Der var en masse søde bloggere og ikke mindst en masse lækre ting . Jeg fik også købt noget med hjem, men det kan i jo se en anden god gang . Udover det har min uge faktisk været ren afslapning ,der har nemlig ikke været meget andet end hygge at lave, da skolen er meget sparsom med modulerne og alle moduler nærmest er julehygge fordi det er de sidste inden jul . DET ER JO SKØNT!

Men her er et lille oufitbillede fra i Mandags ..

Mikkel

Mikkel

På billedet har jeg en Jakke fra H&M, Tee fra H&M, Halstørklæde er et DIY i Annhagen-stof, Bukser er Cheap Monday og Tasken er Friis og Co ..

Ja, jeg ved godt at billedet måske ikke er det bedste men det er der nu engang .. Jeg vil samtidigt lige bruge tiden til at minde jer allesammen om at tilfæje bloggen til bloglovin’, google reader, feedburner, og som noget nyt kan i også melde jer ind i bloggens gruppe på Facebook lige HER! Det skal i selvfølgelig kun gøre hvis i ser noget i kan lide .

I had a very laidback week, where i did an interview with an online tv channel, and then i attended a launch of the newest collection from My Favourites .. Other then that i am just reminding you guys to remember to add the blog to bloglovin’, google reader, feedburner, and to join my group on facebook . You can do that through the link!

5 kommentarer

Filed under Mikkel

5 responses to “Lidt Personligt

  1. Tina Caritas

    Hej Mikkel…

    Super fedt halstørklæde :) Hvordan har du lavet det? og hvor har du købt stoffet???
    /Tina

  2. Hej Tina :)

    Jeg har købt stoffet i Stof 2000 på Nørreport, og det hedder Annhagen . Det er VILDT lækker kvalitet . Rigtigt rart at have på .

    Det kostede 300 kr. og de burde have mere tilbage . Jeg købte 3 x 1,5 m

    – Mikkel

  3. Ditte

    Very hot outfit :-) fedt tørklæde..

    //Ditte – GlimmerGlam

  4. amanda

    jeg forstår altså ik du siger at du er model.. ifølge elites hjemme side har du jo slet ikke lavet noget arbejde?

  5. Amanda: Som jeg også tidligere har skrevet havde jeg ikke lavet så meget, men her på det seneste har jeg lavet nogle forskellige ting, som der enten stadig er under behandling eller ikke frigivet endnu . Dvs. min side på Elite er ikke blevet opdateret . Har blogget om flere shoots og har også postet “backstage”-billeder fra at par af dem . Men jo, der har været 5 styks her på det sidste .. Men som sagt, siden inde hos dem er ikke blevet opdateret endnu .

Skriv et svar

