16. DECEMBER!

Jaaaaaaaaa .. Jeg kan altså snart ikke vente mere .. Julen er begyndt inde i mit hovede og jeg glæder mig helt vildt meget  til at den rent faktisk begynder . Jeg skal nemlig snart ned til min mor på Falster ,og det bliver simpelthen fantastisk .. Og min lillesøster, hende savner jeg også . WUHUU, julen er bare god! Men jeg ønsker mig også de her støvler fra Damir Doma . De er simpelthen så fede, og jeg tror jeg vil kunne rocke dem godt!

Damir Doma Zip Boots

Damir Doma Zip Boots

De måtte sgu godt ligge under mit træ!

I LOVE these boots from Damir Doma . They are simply to cool!

3 kommentarer

Filed under All I Want For Christmas, Jul

3 responses to “16. DECEMBER!

  1. omgodeness… stranger…

  2. De er rigtig rigtig fede! Og rigtig rigtig dyre.

Skriv et svar

