UGENS GUF!

Det faldt mig da lige ind at jeg ikke havde lavet Ugens Guf i evigheder .. Derfor får i den lige her! Jeg var til fest på skolen i weekenden og der blev den her spillet .. Seriously, den er altså alt for god, selvom den er sådan lidt tyggegummi-pop-agtig . I love it ..

Nu vil jeg snart danse under dynen .. Skal bare lige ud og børste mine tænder i en flaske Jack! Hahaha . Sov godt!

I really like this song . It’s SO good .. I will dance to the bed now and go to sleep, just have to brush my teeth in a bottle of Jack first! Ohohoh!

7 kommentarer

Filed under ugens guf til din ipod

7 responses to “UGENS GUF!

  1. Mai

    Haha, du er ikke den eneste, der craver den! ;)

  2. Anne-Sofie

    Props : )

  3. Super god sang!!! :-)) Specielt Fred Falke Remixet!!!!!!

  4. Mai: Det er helt overdrevet hvor meget jeg hører den for tiden!

    Helene: Ja den er dejlig! :)

    Simone: YES! :)

    Anne-Sofie: Tak :P

    Camilla: Det har jeg slet ikke hørt . Må jeg gøre!

  5. Nu kan jeg se at indlægget er lidt ældre, men men men. Det er en fantastisk sang, ingen tvivl om det!!
    Dog er jeg lidt mere ovre i den poppede afdeling for tiden. Prøv lige at lyt til “The Black Eyed Pease – The Time (Dirty Bit)”!!!!

Skriv et svar

