JULE KONKURRENCE #3 – Lille Update

Jeps, konkurrencen kører på skinner, og der er allerede over 100 mennesker der har deltaget, hvilket jeg OVERHOVEDET ikke havde regnet med, men hey! Forrest & Bob er et lækkert mærke, så der er da ikke noget at sige til det .

Jeg ville egentligt bare vise jer nogle billeder af tanken på, dem har jeg nemlig fået nu, og man må sige, DE ER SGU GODE!

Forrest & Bob Tanks

Forrest & Bob Tanks

Min kære kollega Amalie Wichmann, er pigen på billederne, og hun er at finde på Elite’s hjemmeside .. Hvis i ikke har deltaget i konkurrencen endnu kan i gøre det lige HER!

This is the tanks i have in a competition you can find through the link!

2 kommentarer

Filed under Konkurrence

2 responses to “JULE KONKURRENCE #3 – Lille Update

  1. Ihhh, nu håber jeg endnu mere jeg vinder én! ;)

  2. Anna: Det kan jeg godt forstå :)

Skriv et svar

