14. DECEMBER!

Jep, jeg har været lidt død i weekenden, det må i undskylde, men jeg er back in bizz, og som jeg jo har gjort i hele december måde, vil jeg vise jer noget jeg ønsker mig .. Forleden dag fik jeg en pressemeddelelse fra den nye danske designer Johnny Revolver, om at deres nye, og første kollektion, kom på gaden i starten af 2010 . Johnny Revolver var for mig en ukendt verden, men jeg blev straks stærkt overrasket over den lækre kvalitet og de flotte designs . Derfor har jeg valgt de smykker jeg syntes er en fest, og som jeg gerne ville have fingrene i:

Johnny Revovler Jewelry

Johnny Revovler Jewelry

Smykkerne er inspireret af seriemorderen Johnny Revolver, som levede på samme tid som Jack the Ripper .. de er fremstillet i en blanding af læder og gunmetal, der giver dem en effortless maskulin følelse der ikke er til tage fejl af . det minimalistiske design giver smykkerne en brugbarhed, der strækker sig så vidt at halskæden ville give selv en hvid tee liv .. Jeg er forelsket, NU!

Just fell inlove with these jewelry from Johnny Revolver, which is a new danish brand designing jewelry for men .

4 kommentarer

Filed under All I Want For Christmas, Jul

4 responses to “14. DECEMBER!

  1. Vi modtog også en pressemeddelelse fra dem, synes også det er nogle super fine smykker, men blev lidt irriteret over konceptet “Vi sælger >kun< til mænd". Normalt kan mænd og kvinder jo købe hvad som helst, og gå i det, så længe de altså vil – hvad syntes du om det (hvis du altså lagde mærke til det i beskrivelsen derinde)?:)

  2. Maria: Syntes også det var lidt underligt ,men altså, du kan jo altid sige at det er en gave ;)
    Jeg vil dog gerne have en halskæde .

  3. ej hvor er det et cool koncept! jeg synes virkelig deres inspirationskilde er overdrevet fed og hardcore.

    like, like, like

    C

  4. Jo det kan man vel, synes bare det er helt underligt at skulle lyve for at de kan tjene penge d: Men dem om det :) Jeg kunne også ret godt tænke mig en kæde, helst den med krogen.

Skriv et svar

