JULE KONKURRENCE #3!

Gavernes tid er godt i gang her på FUCK SEX – We just want clothes, og det er nu endnu engang tid til at søsætte en konkurrence . Denne gang er der hele 4 heldige personer der får lov til at vinde! Jeg har nemlig 4 tanktops fra Forrest And Bob på højkant .

Forrest & Bob Tanks

Forrest & Bob Tanks

Tanks’ne er i et nyt og lækkert design som du ikke kan få i forretningerne endnu, nej ikke engang i deres webshop .. Stoffet er tyndt og lidt sheer, men stadig af en fantastisk og skøn kvalitet . Der er som sagt 4 tanktops, alle i str. medium, hvoraf to af dem er i et design der har større huller en normalt i siden, der var armene kommer ud .. Den anden style er med en dybere udskæring på ryggen end normalt .. Hvis du kigger godt efter på billedet kan du også fornemme det . Dvs jeg har 2 af hver, og der er en i sort og en i grå af hver .

Og hvordan vinder man så? Jo nu skal du hører, du skriver dit navn + plus hvilken en af designs’ne du bedst kan lide, samt hvilken en farve du gerne vil have . DET ER SÅ SIMPELT! Og så finder jeg vinderen ved lodtrækning.

Konkurren slutter Søndag d. 20. December!

SÆT I GANG!

166 kommentarer

Filed under Konkurrence

166 responses to “JULE KONKURRENCE #3!

  1. Miss Maren

    Hey U
    Jeg kan bedst lide den med den dybe ryg udskæring :)
    Og jeg eeeeeeelsker sort!!!
    Mwah herfra! :*

  2. Hey Mikkel :)
    Er CRAZY med den med store huller i siden, og udover det er jeg en stor fan af klassisk sort!
    /Christine

  3. Sofie H

    Heeej
    FEDE toppe!
    Jeg kan bedst lide den med store huller til armene (eller hvordan jeg nu ellers skal formulere det), og så kunne den være vildt lækker i grå d:

  4. Hey Mikkel!
    Jeg er CRAZY med den med de store huller i siden, og udover det er jeg vild med den klassiske sort,
    /Christine

  5. Liv

    Hej Mikkel :)
    Jeg hedder så Liv, og jeg kan bedst lide den med de store huller i siden, gerne i grå den ser nemlig utrolig flot ud.

  6. Hey mik!

    Jeg synes at den model, med den dybe rygudskæring ser rigtig lækker ud – og så i sort ville den være god!

    Men den anden model, ser nu også fin ud :)

  7. Sara

    Hej Mikkel.

    Modellen til højre med den ekstra dybe ryg-udskæring er helt vildt lækker i sort! :)

    Sara.

  8. Sigrún

    Hej
    Jeg kan virkelig godt lide den med den dybe rygudskæring….og i sort er den virkelig lækker

    Julehilsen

  9. Simone Degen

    Hey. :)

    Jeg er helt vild med den der har en dyb ryg udskæring, og så må den meget gerne være i sort :) Det ville slet ikke genere mig, hvis den hang i mit klædeskab.

    Simone

  10. Åse

    Uh uh, det kan bare se så lækkert og sexet ud med bar ryg, så det er selvfølgelig tanken med den dybe ryg jeg synes er flottest (selvom begge styles jo er meega lækre).
    Begge farver er vildt flotte, så uanset farven vil det bare være fantastisk at vinde…

  11. unchatblanc

    Helt klart toppen med bryderryg-agtig ryg, og så i sort! :D den er for lækker!

  12. fredesblog

    Hej jeg hedder Frede,
    Jeg sys at den med den dybe ryg udskæring er flot.
    Den grå farve er sej og jeg vil bruge den med en dejlig vamset strik og et kæææmpe halstørklæde når det er koldt.
    Håber jeg vinder.
    KH
    Frede

  13. marie

    Hey :)
    sikke en dejlig konkurrence!
    jeg kan bedst lige den der er dyb i siderne, altså ved ærmerne og så i grå, selvom de nu alle 4 gerne måtte hænge i mit skab!

    wuhuu!
    og god jul!

  14. Anne-Sofie

    Hej Mikkel.
    Åårh – jeg synes bryderryggen med dybe armudskæringer i sort lyder smadderflot. Den ville passe perfekt ind i min garderobe.

    Knus Anso

  15. Ditte

    Jaaa, god konkurrence! :)
    Jeg kan bedst lide den med dybe ‘armudskæringer’ – fandme et grimt ord jeg lige fandt på, og meget gerne i grå, men på den anden side kan jeg bedst lide sort….

    Jeg tror sgu jeg går for den grå! :)

    Kh Ditte Maria! ;)

  16. Marie

    Hej, jeg hedder Marie og jeg kan bedst lide designet til højre (uden dyb ryg) og i farven sort :)

  17. Malene

    Ejjj… Jeg ville elske den sorte med den lææækre dybe rygudskæring. Lige til et par højtaljede jeans, ned i bukserne med toppen og på med stilletten… Jo, jeg tror faktisk vi ku gøre det godt sammen.

    Hvis jeg kunne være så heldig at vinde- så ville jeg gerne be om den sorte.

    Dejlig 3. søndag i advent til jer alle…

    KH.

  18. Simone

    Den med de store armhuller (hvordan skal man forklare det?) er VIRKELIG FED! og jeg tror den er lækker i begge farver, men den sorte ville nok passe bedst i min garderobe :D
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  19. Marie

    Nice and easy :) Sejt.

    Jeg hedder Marie, sort og dyb i ryggen..

    Glædelig tredje søndag i advent.

  20. Anne M

    Den med dyb armudskæring i grå, den ville jeg helst vinde! :)

  21. Nanna

    Jeg kan bedst lide billedet til højre – den med større huller i siderne end normalt. Kunne både bruge sort og grå, men vil helst eje den grå.

    Håber på en ekstra julegave.

    Vh. Nanna :)

  22. Lærke

    Vil da i hvert fald ikke have noget imod at eje tanktoppen med dybe armudskæringer i sort eller grå. Kan ikke vælge ..

  23. Cecilie

    Nææ en fin konkurrence, det er nok den med ryg udskæring, som helst vil hjem hjem til mig og bo(: farven er lige meget(:

  24. Lærke Truelsen

    Hej Mikkel !
    Hvis nu man skulle være så heldig at få lov til at ønske sig en af de fede tanks så synes jeg at den sorte med dyb rygudskæring er hyper-lækker så jeg tror jeg ville vælge den :D
    Glædelig jul !
    Vh Lærke

  25. Megan

    Hej:)
    Tusind tak for en sindsyg fed blog! Jeg kunne godt tænke mig en sort tanktop med dyb ryg:D Det kunne være en dejlig ekstra julegave! God jul
    hilsen megan

  26. Nathalie

    Hej :)

    jeg ville da ikke have noget imod at iføre mig en grå med dyb udskæring i ryggen!

  27. Elsker den sorte tank med “store” arm-huller!
    Så bliver der ellers krydset fingre!

  28. Caroline

    Jeg ville slet ikke have noget imod at få fingrene i den med dyb ryg i sort :D

    Hilsen Caroline

  29. Tina Caritas

    Hej Mikkel..

    Jeg hedder Tina og jeg kunne da godt tænke mig den med dyb ryg udskæring, og så må den meget gerne være i grå :) De ser bare mega lækre ud :)

  30. Hannah

    Hej Mikkel :)

    Jeg ville elske hvis jeg kunne få lov til at iføre mig en Forrest & Bob tank i sort med dyb udskæring i ryggen! Jeg ville bare blive så glad, og det ville helt sikkert få mig i bedre julehumør!

    Hilsen Hannah
    God jul & godt nytår :)

  31. Karoline Maxner

    Hej Mikkel!!
    ih dejlig konkurrence
    jeg er helt sikkert mest til tank’en med den dybe
    ryg-udskæring og så i sort – fordi det altid holder!!

    kram karoline :)

  32. Christine Holst

    hello mikkel
    jeg vil helt sikket gerne vinde den sorte tank
    med dyb rygudskæring
    – jeg krydser fingre

    hilsen chris

  33. Kirstine

    Hvor ser de lækre ud! Især er jeg lun på den sorte med den dybe ryg…haps!

    K

  34. AnnaRita

    Navnet er Anna med kælenavnet Rita
    Ryggen min vil være fin i en tank, og allerhelst i grå ;)

  35. Hej :D
    Jeg kan bedst lide den sorte med den dybe rygudskæring (:

    – Laura

  36. MariaV

    Jeg ville elsker at vinde den med store huller i siderne i sort.
    btw. dejlig at læse en drengs blog til en forandring(:

  37. Cecilie

    Ej jeg vil vildt gerne vinde den med store huller i siderne, farven betyder ikke så meget, men sort ville ikke være dårligt :)

  38. Marie Vibe

    Den grå top med de store ærmehuller er lige mig! (-:

  39. sort med udskæringen på ryggen.

    glædelig 3. advent. :)

  40. Emilie

    Jeg kan bedst lide den med dyb ryg udskæring..
    Men hvilken farve?? hmm der er mange der siger jeg skal gå i noget andet end sort..
    Så for at prøve noget ‘nyt’ tager jeg den grå!! :)

  41. Hvor hyggeligt!
    Jeg er til den med de store sideudskæringer – og så i grå, så den matcher mine nye boots :-)

    /Louise

  42. Cathrine

    Hej Mikkel.

    Jeg er hel vild med den sorte med dyb rygudskæring. UHH!!! krydser alle mine fingre..

    Rigtig god 3 advent ;)

  43. Katrine

    Hej med dig Mikkel,

    Sikke nogle skønne gaver du har på højkant.
    Bare ud fra billedet er jeg blevet ret vild med den der har stor udskæring ved armene. Og jeg er, ligesom dig, en storforbruger af sort(!)
    Så det er den jeg ønsker mig, hvis jeg skulle være så heldig at vinde.

    Mange julehilsner fra Katrine.

  44. Marie-Louise

    Jeg synes den med de store huller til armene er rigtig cool! Det er de begge, men…. Og i grå – så man kan få brudt det sorte lidt :)

  45. Maria

    Hej!
    Dropped armhole tanken i sort ville være genialt. (:

    /Maria

  46. Jeg kan rigtig godt lide den i sort, den er jo HELT VILDT FLOT! Jeg mangler liiige sådan en sort, basic tank med kant :-)

    Så: Caroline kan godt lide den i sort.

  47. Hey Mikkel.
    Nøj, nogle fine toppe! Jeg synes bryderryggen med dybe armudskæringer i sort lyder super flot.
    Den måtte i hvert fald gerne hænge i min garderobe :)

    //Simone..

  48. Marie BM

    Hej Mikkel!
    Jeg er helt forelsket i toppen med bryderryg og store armhuller i grå (:
    Jeg har allerede mange ideer til hvordan jeg vil style den, så jeg krydser fingre!!

  49. Victoria Kruse

    Jeg eeeeeeelsker simpelthen den med dyb rygudskæring! Den ville være fantastisk i begge farver, so I don’t mind. Hvis man absolut skal træffe et valg vil jeg dog sige sort, den er altid en vinder. Krydser fingre for at jeg får en lækker julegave, som jeg kan bruge på min ferie..

    En masse julehilsner,
    Victoria

  50. Miss B...

    Hej Mikkel!
    Uhh.. jeg er super vild med den til venstre – altså den sorte på billedet! Og ja.. sort.. gotta freaking love that! Stor fan af den farve.. as so many other people ;-)
    Uhh… krydser fingre – så usandsynligt meget…. pretty please….

  51. Hej Mikkel,
    Lækkert med alle de konkurrencer du stabler på benene for tiden! :)
    Jeg er vild med den med den dybe rygudskæring, helst i sort da den ville passe til alt i mit skab.
    Håber at kunne blive en af de heldige 4!
    // tille

  52. Nina

    Hej Mikkel,
    Jeg ville være ellevild for at få den til højre på billedet. Altså grå med dybe armudskæringer :)

    Vh, Nina

  53. Nicolai

    Hey Mikkel,

    Jeg kunne godt tænke mig at forære min kæreste den grå tanktop med dybe armudskæringer!

    Nicolai

  54. Anna

    Aloha!

    Modellen til højre med de dybe udskæringer i siderne er simpelthen så flot! Kan klart bedst lide den og i grå for at matche dette decembervejr (selvom det sneede idag, woo!) og resten af mit klædeskab!

    – Anna

  55. Mette

    Man skulle da være et skarn hvis man ikke kunne bruge en smuk top med dyb udskæring i ryggen og så i sort :D

    /Mette

  56. nana pankalla

    jeg er vild med den til venstre den er super fed
    også kan jeg godt li grå så håber på a vinde den

  57. Gitte

    Ih hvor er de fine begge to…! Men når man nu skal vælge, så tror jeg, at jeg foretrækker modellen til højre med de store armudskæringer og så i den fine grå farve…! Den vil jo være helt perfekt til en bytur med en bustier under, et par højtaljede bukser og høje hæle…!

  58. Frederikke W.

    Hej Mikkel
    Ih nogle fine tanks.
    Jeg ville vælge den sorte med dyb arm udskæring –
    Så kunne man evt forsøge sig som Hanneli med Paliet Bh under.
    Mit Navn er Frederikke W.
    :)
    Glædelig Advent.

  59. Matilde Poniewozik

    Hej Mikkel

    Elsker din blog!
    Jeg er helt vild med den top, med de store armhuller (altså den der er grå på billedet). Og ville da være helt vild efter at få fingrene i den i grå, den ser lækker ud! og der er så meget sort i klædeskabet i forvejen

  60. Jeg elsker & ønsker mig dem alle! :)

  61. Pernille

    Armen altså, jeg vil jo have én af hver! Stik mig alle fire!!! Det er jo sådan en basic tank jeg går og leder efter til at erstatte min yndlings Topshop-tank…
    Og de kan ikke købes endnu, siger du?!

    Skulle man vælge, ville jeg tage den med dyb udskæring og så i grå. Eller sort?! Who cares! De er jo pæne begge to!

    Krydser mine små fede fingre og håber at de bliver mine :-)

    Mvh. Pernille

  62. Katrine

    Nøøøj, en god konkurrence.
    Jeg ville med glæde iføre mig den med dyb rygudskæring i grå.
    Mvh.

  63. Hey Mikkel!

    super lækre toppe – ville allerhelst eje dem allesammen! Min favorit må dog være den med bryderryg og store ærmegab – i min yndlingsfarve (når det gælder tøj i hvert fald) sort. den vil passe perfekt til “a night out” med mine højtaljede shorts eller jeans og min bustier under :)

    Knus Camilla :)

  64. Sara

    Uden tvivl den med den dybe ryg – og så i sort (black willa always be the new black!!)

    /Sara :)

  65. Camilla L W

    Jeg er vild med den dybe udskæring i den flotte grå farve.. (eller det vil sige at jeg er vild med dem alle fire!!)

  66. Uhh, sådan én vil jeg da gerne vinde!
    Gerne den med dyb rygudskæring i grå. Har så meget sort, så denne ville være perfekt – til at sætte sammen med sort..

    /Pernille

  67. Jeg er ret vild med toppen med den de store huller i siden (den til hjøre) – og så er sort jo en udødelig klassiker :)

    /Amali

  68. Katrine Eline

    Hej Mikkel !

    Jeg vil have dem alle :)
    Den dybe ryg i sort, og bryderyg i grå..hehe
    Men hvis jeg skal vælge må det blive den sorte med dyb ryg :)

    Knus Katrine E

  69. hey mikkel – den lyse er fantastisk! så den må jeg hellere lade valget falde på..

    siri magyar

  70. karoline

    Hej

    Jeg vil gerne have det design der har større huller en normalt i siden, i sort (:

    M.v.h
    Karoline

  71. Anette

    Er helt vild med toppe med de store huller i siden i sort, den ville være perfekt med en fin bh under, hvor man kan se den igennem.. Så enten med en nederdel til eller bare en par fine jeans og tårnhøje stiletter :P

    God jul til alle!

  72. Camille

    Hej mikkeldreng!

    Jeg kan rigtig godt lide den dybe ryg-udskæring, og så meget gerne i sort :o)

    mvh camille r

  73. Marie

    Hey mikkel!

    Fed konkurrence og fed blog!!

    Jeg vil meget gerne vinde toppen med den dybe rygudskæring, og så i grå, den er nice! ;)

    – Marie

  74. Hej Mikkel.
    Dejligt med en konkurrence, der er så let at gå til, at man bare bliver n-ø-d-t til at deltage – det er nogle rigtig fine trøjer.
    Jeg kunne meget godt tænke mig trøjen med den lave ryg i en sort udgave – så er du sød! Eller.. Jeg er egentlig ligeglad om den er sort eller grå. It’s up to you.

    God mandag,
    Anne-Sofie

  75. Anette

    Hej Mikkel

    Er helt vild med den med de store arm huller også i sort.. ville være så fin med en flot bh under, så man kan se den igennem :P

    /Anette

  76. Charlotte

    Mikkel!!!
    JEG MÅ HA’ DEN SORT! :D
    Den er så nice!

  77. store arm huller + sort = c’est amour!! ;)

    xo Erin W.

  78. Hej!
    Jeg kan bedst lide den med dyb rygudskæring i grå!
    Mums.

    Mvh. Kimmie.

  79. Helena B.

    Hey sexy mikkel ;-)

    Din ynglings class-mate vil rigtig gerne vinde den sorte top med udskæringen i ryggen!

    KYS!

  80. Caroline

    Hej Mikkel !!

    Min veninde, som btw. har fødselsdag d. 20. december, elsker, elsker, ELSKER den grå, som går langt ned på ryggen – jeg synes også de er super fede, men ville selvfølgelig blive ovenud lykkelig, hvis jeg fik mulighed for at give hende den i fødselsdags gave !!

    Rigtig glædelig jul fra Caroline :)

  81. Jesus, hvor er de fede!
    Men jeg må indrømme at jeg er mest hooked på den sorte med dyb ryg, den er fantastisk!

    Tak for en super fed blog Mikkel, og tak for den bedste konkurrence i blogverdenen længe :)

  82. Eeej, Mette kan bedst lide den grå med større udskæring til armene, i str. small – rigtig meget bedst (:

  83. Ida T

    Jeg ønsker mig en top i julegave…
    Og den skal aller helst være grå, med bryderryg og med “nedskæringer” på stoffet ved armene :)

    GLÆDELIG DECEMBER!

  84. Jeg kan allerbedst lide den med de større huller end normalt i siden, og i sort :) Fedt med en konkurrence til.

    Mvh Maria

  85. Sofie

    Hej…
    Er helt fuldstændig vild med modellen til venstre. Den måtte meget gerne være i mit skab..

    Sofie :)

  86. lækre lækre tanks & et meget svært valg, men jeg må tilstå, at min svaghed går til den sorte med dyb ryk, så fin!
    Glædelig jul, de bedste hilsner Emilie

  87. Uh, jeg kunne da godt lide bruge den med dybe armhuller i grå – lige præcis som den ser ud på billedet! Den er jo skøn!

    Og jeg hedder Helene (;

    http://www.blogalahelene.blogspot.com

  88. Amanda

    toppen med de dybe armehuller i sort ser skøn ud!
    A

  89. Marie

    Åh, det er svært de er jo allesammen skønne, men må tilstå at jeg allerbedst kan lide den med dybe armhuller (hvis det altså er et ord?) i sort! :)

  90. Signe Marie

    Hey Mikkel!
    Jeg ønsker mig en grå, hvor designet har store huller i siden en normalt i siden=)
    Elsker forresten dine kommentarer! Hvor er de gennemførte!

  91. Amalie D.

    Heej(:
    Jeg kan bedst lide den med de store huller i armene og dybe udskæring. Det er dog svært med farven men jeg hælder dog mest til den i sort.

    k.h Amalie D.

  92. Isabella

    Jeg er vild med den grå med den dybe ryg! Den er fantastisk!

  93. Line

    den sorte med “hul” under armene er den fedeste, den ønsker jeg mig:)

    -Line

  94. Hej Mikkel er helt vild med den til højre. Elsker den flotte bryderryg!!!

  95. Natasha Tracey

    Hej Mikkel.
    Jeg er vild med dybe rygge, så denne er da lige oplagt til mig.
    Jeg ville elske at eje den med dyb ryg i grå :)

    /Natasha

  96. Louise K H

    Den sorte med den dybe rygudskæring!!!

    …Glædelig jul :)

    / Louise

  97. Solveig

    Jeg ville elske at få en af Forrest & Bobs lækre tanktoppe i grå, som er min yndlingsfarve. Begge modeller lyder lækre, så modellen er ligemeget. :)

    – Solveig

  98. Christa-Ea

    Jeg vil gerne vinde den med den dybe rygudskæring i sort (eller grå?)..

  99. Emilie

    Super fede tanks, Forrest And Bob laver jo de lækreste ting.

    Meeen, toppen med dyb ryg i en grå farve er lige mig ;).

    God jul!

  100. Sarah

    Jeg vil gerne vinde den med alm. ryg og armudskæringer i grå :)

  101. camilla Lind

    Den lyse er smukkest :D

  102. Alexandra

    HEJ!
    Håber på den tank top med dyd udskæring i ryggen i grå!

    Glædelig jul!

  103. Julie

    Uhh, hvor er de fine! Den grå med de store ærmehuller, vil jeg super gerne have fat i :)

    Glædelig jul!

  104. Ditte

    Hey you.
    Jeg synes den sorte med dyb udskæring er rigtig smuk! Men den anden er nu også ret flooot.. men nej, den sorte med dyb udskæring!
    Ditte :-*

  105. Jeg vil gerne en sort med store huller i str.m:)
    PS! Skøn blog

  106. charlotte

    Uh hvor de bare skønne!!!

    Jeg vil rigtig gerne eje den grå med dyb ryg!!

  107. Hej Mikkel drengen.

    Jeg ville meget gerne vinde den fine tank til venstre og selvfølgelig i sort :)

    xoxo
    Camilla

  108. karoline j

    hej mikkel.:)
    er helt forelsket i den sorte med dyb ryg, selvom de begge er super fine.

    glædelig jul!

    – karoline

  109. Cecilie ;)
    Den grå med store huller.

  110. Sofie

    hej Mikkel [:
    super fine tanks, og hvilken dejlig blog! jeg vil meget gerne have én med dyb ryg-udskæring i sort ..

    xoxo
    Sofie (;

  111. Natalie

    Hej Mikkel,

    Jeg kan rigtig godt lide den med de store armudskæringer… Og jeg er nok mest til sort :^)

  112. Emilie Hestbæk

    Hey Mikkel!

    Jeg er total forelsket i tanktoppen med den dybe rygudskæring. Super lækkert stof og design.
    Jeg er nok mest til den sorte.

    God jul og et super lækkert modefyldt 2010.

    hestbæk

  113. Miss Cabaret Lala Lady

    Hey Mikkel.
    Jeg hedder Maya.
    Og tanktoppen med den dybe rygudskæring er helt klart fedest, især hvis man gerne vil vise sin smukke sexede ryg frem.
    Og grå er best buddy ever!

    God blog & fed stil = “The baddest thing around town.”

  114. marie jedig

    Den første i sort: Fordi den er smuk og enkel, og fordi den ville klæde min ryg!

  115. Kirsten J.

    Hejsa, jeg hedder Kirsten
    Jeg kunne godt tænke mig den type med mellemrum i siderne – i grå. :o).

  116. Stephen Netuka

    Hej, det kunne være fedt med en ekstra julegave til kæresten! Jeg kan bedst lide den sorte med stort mellerum ved armene. cool..

    mvh Stephen

  117. ej ….. jeg har fortrudt. dyb udskæring i ryggen og så den sorte ;) haha

    Cecilie Kronborg

  118. Gunvor

    Hey

    Jeg er vild med den grå, med store huller ved armene. Den ville være rigtig flot over min nye sonia rykiel Bustie!
    Jeg har aldrig vundet noget, så nu håber jeg sgu jeg vinder!
    nå jaja

    Gunvor

  119. Charlotte

    Hej Mikkel
    Super blog du har dig her!

    Jeg kan nu bedst lide den sorte med de dybe udskæringer i siden :)

    Knus Charlotte

  120. ih, de er begge så fine !
    jeg er helt vild med den grå dybe udskæring i siderne.

    p.s. love your blog. keep up the good work !

    love
    Sisi

  121. Maria Jørgensen

    Hej Mikkel!

    Begge flotte toppe, men jeg må gå med til den grå top, I SIMPLY LOVE IT

    Elsker din blog, Mikkel. I really do.

    – Maria

  122. ‘zuup Miquel (;
    Jeg synes, den sorte er skøn!
    Go’ jul og godt tub’år herfra

    Ciao’
    Ditte / Fashion Affairs

  123. Vicious

    Jeg vil gerne bede om 1 stk. sort tank m. dybe ærmer!
    Den er killing. Og og mit argument er at jeg ejer ikke noget basic i min garderobe!

    kys kys Maja

  124. Jeanette

    hej

    Jeg synes den grå tank med dyb rygudskæring er fantastisk!!!
    – Jeanette

  125. Den med dyb ryg, i sort.

    /Mette (spitzenklasse)

  126. Nina

    UH! det er lige mig det her. især den “der har større huller end normalt i siden, der var armene kommer ud ..” i sort :) eller, jeg kan lide begge farver. men sort er altid en sikker vinder. right?!
    bare jeg vinder :D
    hilsen nina

  127. Prudence

    Hej mikkel.
    er helt vild med den sorte med huller i siden.
    ville passe perfekt til at min paliet Bh kan glimte ud i siderne nytårsaften !

    Bedste tanker !

    Prudence Davis

  128. Mai L.

    Hej Mikkel.
    Jeg ville elske at eje den sorte med udskæring i ryggen. Med den kan man sgu ikke gå galt i byen! :)

    Krydser fingre og ønsker alle en glædelig jul (og opfordrer også til at forkæle sig selv med en lækker julegave. I have.. Mhmmm!)

    Kh Mai

  129. Hej,
    jeg er – i lighed med mange andre, ser det ud til – meget tiltrukket af den sorte med den dybe rygudskæring. Sort klæde + hvid hud (som jeg er indehaver af) er en klædelig kombination!

    God jul og glædelig snevejrsdag!
    /Visuella

  130. Ida

    Sort med dyb rygudskæring <345

  131. Matilde Rasmussen

    Ej, nogle lækre tanks!
    Jeg ville gerne eje den til højre (altså brydertoppen med store armudskæringer) i grå. Helt fantastisk!

    Tak for god blogging :)

  132. Jeg kan selvfølgelig bedst lide de to, der har dyb udskæring i siderne – lige, hvad jeg mangler, så man kan se min tattoo ;)
    Farve – tjah…

  133. Nanna Lauridsen

    Uh, de er flotte!
    Men den flotteste er den grå med dyb udskæring i ryggen!

    Have a nice day
    -Nannzzz

  134. Julie

    Ville dø en glad pige hvis jeg ejede tank’en med de store armhuller i sort!

    Krydser fingrer!

  135. Christel Røshol

    Jeg kunne godt lide den sorte bedre, med den dybe utringning bage!

    Skrev på dansk, selv om jeg er norsk, så vet ikke om det er riktig skrevet..
    Christel Røshol :)

  136. Hej (:

    Fine toppe.
    Den til venstre – den med dyb rygudskæring i sort.

    xoxo// Silje K – http://bysiljek.blogspot.com

  137. Signe

    Super lækre toppe.
    Man bliver aldrig træt af sort. Så det må blive den sorte med den dybe udskæring på ryggen (:
    – så er der jo ikke andet for end at krydse fingre og håbe!

    Signe

  138. Lilja

    hej Mikkel :)

    jeg er helt forelsket i dem (især efter at ha set dem på billederne, hvor din kollega er fotograferet i den) – men specielt den grå med de “store huller til armene” ser fantastisk ud :)

    god jul fra Lilja

  139. Jeg er helt vild med dem begge to, men den med de dybe udskæringer i siderne må være min favorit. Den kunne være fantastisk at have i sin garderobe! Meget gerne i sort – den ville jeg aldrig blive træt af (:

    /Mona

  140. Anette

    Årh er fuldstændig skudt i dem, de er da bare før lækre!
    Kunne rigtig godt bruge den storte nytårsaften. Har ledt efter en med rygudskæring, så håber jeg bare at den kommer til mig(:

  141. Malene

    Wouw de er fede!

    Som dispensation for at fejre fødselsdag med eksamen ønsker jeg mig den grå med dybe udskæringer i siderne.

    God jul!

  142. Siv

    Jeg kan bedst lide modellen med den dybe ryg og er tosset med grå :D (og nu krydser jeg fingre)

  143. Céleste

    Den sorte med dyb ryg udskæring! OUI!
    Venligst Céleste

  144. Hej Mikkel.
    Super fed blog du har, og fedt med sådan en konkurrence her :)
    Jeg er helt vild med den grå, med dybe armudskæringer.
    Jeg har faktisk længe tænkt på at jeg gerne ville have sådan en, og endda eksperimenteret med selv at klippe lidt, men kvaliteten bliver nok aldrig så god som på de to lækre du har hængende dér.
    God jul fra Mette :)

  145. Sofie

    Jeg er vild med tanken med de dybe udskæringer i siden, og sort vil jo passe til alt :)
    Krydser fingre!!

  146. sanne

    Hej..
    synes den fantastiske sorte top, med dyb rygudskæring ville gøre sig fantastisk til mine sorte AnnHagen bukser..
    Pretty please

  147. Fanny S

    jeg hedder fanny og jeg er helt vild med den dybe ryg i grå!

  148. Louise

    Hej Mikkel!

    Jeg er helt vild med den sorte, der har store ærmehuller, da det er lige på det sted, min kommende tatovering skal sidde, og det er jo fedt med nogle toppe, hvor man kan se den engang imellem :)
    Uh, jeg krydser fingre!

    /Louise

  149. Mai C.

    Hej!
    Jeg synes, (som mange andre) at den sorte med dyb rygudskæring er super flot. Jeg vil gerne eje den :) – så krydser mine fingre.

    /M.C.

  150. Kirsten

    Jeg er helt vild med den med de dybe ærmehuller, især i sort.

    /Kirsten

  151. Mia Andrea

    ÅÅÅRH! Den labre sorte med dybe ærmehuller er helt vidunderlig, bliv min please!! :D

  152. Sarah

    Jeg elsker den med dybe ærmehuller i grå :o)

    /Sarah

  153. Malene Amalie

    Jeg kan bedst lide den med de dybe ærmehuller, og den skal være i sort :)
    Hvor kunne den være fed med en palietbh/top indenunder!
    -Malene Amalie

  154. Sofie

    Hej med dig !
    Vil gerne vinde den sorte med større huller end normalt hvor armene kommer ud :)
    XO

  155. Trine

    Sad lige og savlede over den sorte med de dybe udskæringer inde på Acies blog.. Og vupti så ser jeg man kan vinde dem her.. TRÆK MIG, TRÆK MIG :D

  156. MiaMai

    Grå med dyb udskæring på ryggen!
    De er for fede, og de kunne være vilde til en højtaljet buks. (min mening) VÆLG MIG!! :D

  157. Louise - dear lord I admit, I'm addicted to fashion :)

    Åh, jeg krydser fingre for at jeg vinder!

    Vil helst have den sorte tank med dyb udskæring under armene.

    Kh & god jul

    Louise

  158. Louise Lindvald

    Hvor er de lækre. Er stor fan af halv-transparente tanks, og så er det jo lækkert når det er i et lækkert og lidt anderledes design.
    Jeg kan bedst lide den med store “armhule-huller” (dejligt ord) . Og så i en grå, da jeg har alt for meget sort i skabet ;)
    Mvh Louise

  159. sille

    Jeg er tosset med dem begge!!!!!!:-)

    xxx

  160. Daniella

    Skønne, skønne toppe.
    Det er noget der kan få mig til at julehoppe :)

    Hvis jeg er så heldig at vinde, vil jeg gerne be’ om den til højre, med ekstra store udskæringer omkring armene.
    I grå. Så er nytårsoutfittet klaret med en højtaljet nederdel, ”homemade” stiletter med glas på hælen og nogle vintage smykker. Så kører den :)

  161. Sofie Z Bugtrup

    !! Jeg er vild med bryderryggen og de dybe udskæringer. Og jeg er helt klart vild med den grå :D

  162. Pernille

    Ihh, de ser skønne ud. Synes det er svært at vælge, men tror jeg vil vælge den med den dybe ryg i sort. Har faktisk ikke noget med det snit for tiden, så det kunne være et frisk pust i garderoben.
    Please please please…. that’s my only wish this year ;)

    Pernille

  163. Ditte N.

    Jeg kan bedst lide den med store huller i siden og jeg eeelsker sort! :]

    – Ditte

  164. Katrine Alberte

    Hej Mikkel.

    Jeg ville elske en ekstra julegave i form af den sorte tank med dyb ryg, den er super smuk.

    Hilsen Katrine Alberte :)

  165. Hey Mikkel :-)
    Fantastisk blog!

    Jeg er SÅ meget til dybe armudskæringer – og den grå farve er for lækker!

    Kys

  166. Inge

    Hej Mikkel

    De er jo alle uden tvivl to-die-for, men særligt den sorte med dybe udskæringer i siden er FAB :) Den ville jeg elske at iføre mig, stylet med en palliet-bh under, ih!

    Glædelig 4. søndag i advent :)

Skriv et svar

