JULE KONKURRENCE 2 – VINDER!

Friis & Co Sparkle Shopper

Friis & Co Sparkle Shopper

Jeg er en dårlig blogger for tiden, jeg ved det godt, men sker ret mange ting på min tallerken lige nu . Regner du dog med at være back in business i morgen . Nå men nok om mig, vi skal jo kåre vinderen af konkurrencen om den skønne Sparkle Shopper fra Friis og Co. og vinderen er Anne M med dette indlæg:

Mit juleminde er også et der gentager sig, men det er ikke et der har været der altid og det er heller ikke et der altid vil være der.

Det er sådan at jeg bor på et opholdssted. Alt i alt er vi 5 børn og 2 voksne. Vi er ligesom en lille familie, forældre og børn.
Hvert år når det er jul, så hygger vi gennem hele måneden med adventsgaver, at lave julegaver, julekalender og alt hvad der hører julen til. Men når vi så holder jul, så gør vi det på vores helt egen måde. Vi klæder os ud, spiser den traditionelle mad, og spiller terning om gaverne. I sig selv er det ikke noget stort. Men hvert år går det op for mig, hvor ufattelig heldig jeg er at have disse fantastiske mennesker i mit liv. Det er nogle mennesker som har set mine grimme sider og har set nogle ting i mig, som ingen andre nogensinde får lov at se. De hjælper mig og lytter på mig. Kun fordi de har lyst.
Hver jul føler jeg mig så ufattelig heldig at være havnet bland dem. De er tålmodige, hjælpsomme, stærke og noget helt for sig selv.

Det er mit bedste juleminde, selvom det ikke er noget man ellers lige forbinder med julen.

Jeg vil dog sige at i allesammen var rigtigt gode, og jeg er gang på gang overvældet over de smukke ting i har oplevet eller kan finde på!

TILLYKKE ANNE!

The winner of the competition has been announced .

1 kommentar

Filed under Konkurrence

One response to “JULE KONKURRENCE 2 – VINDER!

  1. Anne M

    Wuhuu hvor sejt!. Synes den er fed, så er super glad for at vinde! :)

Skriv et svar

