Jimmy Choo S/S10

Er du stadig ikke kommet dig over Jimmy Choo-bølgen der var i anledning af den lækre kollektion mærket lavede for H&M? Neither am i, heldigvis for dig kan du stadig shoppe en del af kollektionen i forretningen . Men hvis du, som  jeg også er, er blevet lidt træt af kollektionen, men ikke af Jimmy Choo, well så er du heldig . Jimmy Choo har jo lavet en S/S10-kollektion og den er bare god . Jeg har opstøvet et par billeder, og mine favoritter er:

Jimmy Choo S/S10

Jimmy Choo S/S10

Det lækre og sublime design lever helt klart op til den standard Jimmy Choo normalt sætter, og endnu engang har de smidt en lækker og solid kollektion ud der virkelig giver Jimmy Choo for H&M kollektionen kamp til stregen .

Jeg undskylder forresten at bloggen har været lidt tys i dag . Men jeg har jo været til photoshoot . Resultatet får i at se snarest!

This is my favourites from the Jimmy Choo S/S10 collection .

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

