NEW IN – H&M DIVIDED BLAZER!

At jeg er en sucker for H&M er jo ikke nogen hemmelighed, og at jeg trawler butikken flere gange om måneden for at finde noget godt, og nyt, er heller ikke en hemmelighed . Faktisk er jeg på fornavn med flere fra forretningen på Amagertorv, men det tilføjer bare lidt til den hjemmelige følelse! Jeg har samtidigt tit gået og ønsket mig en blazer-jakke, men har simpelthen været alt for nærig til at købe en . Her forleden dag faldt jeg så over en i børneafdelingen jeg kunne passe, men jeg fik ikke snuppet den . dagen efter var den væk! Heldigvis var der kommen en dejlig en hjem hos Divided til 300 kr. så den snuppede jeg i stedet .. AND THANK GOD ‘CUS IT’S MY NEW LOVER!

H&M Divided Blazer

H&M Divided Blazer

Kan i se at jeg er blevet klippet? NÅ, Nu vil jeg smutte til skolefest og drikke lidt vin . Dog ikke for meget . Skal jo til photoshoot i morgen! WUHUUU!

I recently bought this blazer from Divided by H&M .. It was cheap and it’s already my new lover!

6 kommentarer

Filed under Klædeskabet

6 responses to “NEW IN – H&M DIVIDED BLAZER!

  1. anna

    hvor er halskæden fra? den er superfed!

  2. Anna: Den er super fed ja, og den er fra Forrest & Bob .. http://dk.forrestandbob.com/

  3. oliver

    wow fedt hår!… hvor har du fået det klippet?

  4. Oliver: 1000 tak, jeg har fået det klippet i CHA CHA CHA i st. regnegade :)

Skriv et svar

