Those Ponte Dresses

Idag er det Topshop-torsdag, dvs. de uploader nye sager .. Eller i min verden tjekker jeg det i hvert fald! Jeg er jo en sucker for sort, og meget af min garderobe består også af sort, so yes, it’s a fetisch .. Derfor elsker jeg også når der kommer nye sorte sager på Topshop, og idag har de smidt nogle nye LBD’s op . Det er nemlig the ponte dresses, som jo er skønne fordi de følger tidens trend med markerede skuldre og markerede hofter .

The Ponte Dresses

The Ponte Dresses

Kjolerne koster max 400 kr. og det er jo billigt for en lækker LBD, så mangler du en billig julekjole kan den her da helt klart dresses up med nogle lækre statement smykker og nogle hotte heels! I know i would do it .. Find dem HER!

Today it’s Topshop thursday, and that means they’ve uploaded some candy for the hungry fashionista . I personally love LBD’s and the little woman inside my head is going crazy for these Ponte dresses .. So if you’re looking for the perfect christmas-dress without having to pay a billion, look no more! Find them through the link!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Those Ponte Dresses

  1. De oploader nye ting hver dag, undtagen søndag og mandag :-).

Skriv et svar

