Nicholas Kirkwood S/S10

En shoelover som mig kan jo ikke lade nye sko gå forbi snuden på mig, og denne gang er jeg faldet over Nicholas Kirkwood’s S/S10 kollektion . Jeg er jo en inkarneret Kirkwood fan, og hans designs har da lige siden jeg så dem første gang, været på toppen af listen over de skodesigns jeg bedst kunne lide . S/S10-kollektionen er en kollektion med mange blandede designs, hvilket jo kun er godt for så er der mere at vælge imellem . Jeg har udvalgt mine yndlings, som samtidigt repræsentere kollektionen ret godt ..

Nicholas Kirkwood S/S10

Nicholas Kirkwood S/S10

Skoene er en blanding af techno og god gammeldags klassisk musik, hvilket jo er en sjov, men spændende blanding der fungere godt . Personligt er jeg helt vil med hælen op nummer 2, der minder mig lidt om Alexander McQueens “Alien” .. LOOOOOVE!

This is some of the styles from Nicholas Kirkwoods S/S10-collection, and i must say, i really like what i see!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Nicholas Kirkwood S/S10

  1. Mai

    Booh. Du skulle have været i London sidste weekend -Kirkwood sample sale!
    Jeg ville have været der, men December er en ond, ond dyr måned hvor man desværre ikke må købe sko (i hvert fald ikke til sig selv)
    x

Skriv et svar

