10. DECEMBER!

Puha det er faktisk lidt hårdt at finde ønsker .. Altså jeg mener, 24? helt ærligt .. Men jeg prøver, og syntes faktisk det er lidt sjovt, for så får jeg for en gangs skyld holdt lidt øje med herre-moden . En af de ting jeg godt kunne bruge er denne taske . 1 – Fordi jeg elsker tasker og 2 – fordi den er alt for sej . Den minder mig lidt om Alexander Wangs Coco Duffel, men den er fra Lanvin’s SS10 kollektion . Så værsgo julemand, spirng lige frem til foråret 2010 og scor mig denne taske . TAK!

Lanvin SS10 Bag

Lanvin SS10 Bag

Fik jeg forresten sagt at det er en laptop-taske? Nej det gjorde jeg vist ikke, men det er det ..

Here’s another one of my wishes for christmas .. It’s a Lanvin laptop-bag from the 2010 collection and i really love it . It reminds me a bit of the Alexander Wang Coco Duffel, maybe that’s why?

Skriv en kommentar

Filed under All I Want For Christmas, Jul

Skriv et svar

