Hello Pouches!

Jeg elsker pouches .. De er så søde . Jeg er normalt kun til store tasker, og nej ikke dem der sidder på kvinder!, men der er sgu et eller andet med de her små søde der tiltaler mig .. Jeg elsker at det faktisk bare er sådan en ekstra lomme man lige har hvor man kan putte de vigtigste ting i . Personligt har jeg jo en pengekat der snart allerede er godt brugt, men jeg syntes måske alligevel ikke at en pouch ville være vejen frem for mig . I ved, det er jo en pigeting! Men fine det er de!

Pouches
Pouches

Øverst fra ses clutches fra Temperley London, Donna Karan og Alexander Wang

I’ve just fallen for pouches . They are simpley awesome . Too bad i wouldn’t be able to pull them of . But hey! I can still look at them!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Hello Pouches!

  1. Fuck den i midten er jo sygt lækker!

  2. Miss Jeanett: Det er Donna Karan ;)

  3. Liv

    Ja, de har noget specielt over sig :)

  4. Liv: Ja de er så skønne!

Skriv et svar

