Camilla Skovgård S/S10

Camilla Skovgaard har jo i et stykke tid været fashionistaernes kæledægge, og jeg har da også fulgt hende tæt .. Ja jeg siger bare at hvis hun bestemmer sig for at lave en af sine wedges med savtakket sål i str. 43, så må hun meget gerne ringe til mig! I will be the first in line .. Men nu lykkedes det mig lige at falde over hendes S/S10 kollektion, and all i can say is “Hello Lovers!” .. Altså hun har gjort det igen .. det fabelagtige håndværk og de rå såler er bare en blanding der ryger lige i bukserne på mig .. JEG ER SOLGT!

Camilla Skovgaard S/S10

Camilla Skovgaard S/S10

Så alt tyder altså på at vi skal have det rå, rockede og alle nitterne med ind i 2010, men det gør heller ikke mig noget! Why clean up the act?

These are some of the shoes from Camilla Skovgaard S/S10 collection, i’m inlove, and i love the fact that we’ll bring the raw edge with us into 2010 ..

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “Camilla Skovgård S/S10

  1. WAUW super lækre sko. MÅ HA.

  2. Camilla: I know how you feel!

  3. Camilla Skovgårds heels er bare for seje, men fordi jeg er så kedelig som jeg er, så vil jeg nok hellere eje de sorte ankelstøvler fra denne sæson. – de er for cool. Men omg, elsker hendes såler, de giver et råt twist.

  4. Liza

    Jeg kommer formentlig til at forhandle hendes smukke stiletter på LesFillesFolles.dk her til marts/April, hvor wehshoppen åbner, så der er der mulighed for at kigge ind og se hvad vi har valgt af styles….Hun er helt fantastisk dygtig:-)

  5. Hej, vil blot fortælle, at vores shop er startet i dag, hvor vi også forhandler Camilla Skovgaards smukke stiletter samt de smukke wedges:-)

    Knus Liza, LesFillesFolles.dk

Skriv et svar

