9. DECEMBER!

I dag er det den 9. december og jeg er syg .. Hovedpine, ondt i maven og en hoste der går helt amok .. Jeg er så sur over det, men kan jo ikke gør noget ved det ..

En af de ting jeg ønsker mig her i julen er lidt vild .. Jeg elsker jo sko ikke, og jeg har set Charles Guislain i dem, og tænkte automatisk at så kunne jeg også .. Charles Guislain er en kendt fashionista fra Paris, der bliver set ved alle showsene .. Han er samtidigt et af mine stilikoner .. Drengen har jo fantastisk mod og stil, hvilket jeg da også ville ønske jeg havde!

Nå men nok om det, skoene er et par wedges på 11 cm, til herre, og de er fra min lover .. NEMLIG RICK OWENS!

Rick Owens Wedge

Rick Owens Wedge

Selvom jeg fik dem, ville jeg nok aldrig turde at gå i dem .. Så modig er jeg slet ikke . Men HEY! De er da seje .. Ikke?

Inlove with these wedges, that i’ve seen on fashioniste and style-icon Charles Guislain .. GIMME GIMME!

7 kommentarer

Filed under All I Want For Christmas, Jul

7 responses to “9. DECEMBER!

  1. S

    de er ultra seje.. hva koster de og findes en dame model evt

  2. Arne Nielsen

    De er da mega det man kalder ultra unisex. Altså helt ærlig, folk der går med dem ander jo ikke hvilket køn de er tiltrukket af:D

  3. Hannah

    Jeg synes det ville være super fedt hvis du turde at gå i dem! Du ville være et godt forebillede for så mange andre! :D

  4. S: Ca. 5000 kr. og man kan vist finde nogle i brune på http://www.luisaviaroma.com/ :)

    Arne: Jeg ved godt hvilket køn jeg er til, men ja .. De vist en smule uni ;)

    Hannah: Well vis jeg kunne opstøve dem nogle steder ville jeg da bestemt gå i dem .. but i guess that’s not gonna happen :(

  5. MIKKEEEEL! dem kunne du så godt pulle off ;)
    jeg mener det dybt seriøst, de ville være super fede til dig, og hvis du beslutter dig for andet har du ikke tænkt det nok igennem ;)

    C

  6. Selvom du ikke tør tage disse wedges på, så vil jeg bare sige at du er sej og modig som du er i forvejen – wedhes eller ej (;

    http://www.blogalahelene.blogspot.com

  7. Helene: Er egentligt frisk nok, kan bare ikke finde dem nogle steder :(

Skriv et svar

