Topshop Cuffs

Rå accesories er jo ingen nyhed, og det er bestemt også noget af det jeg elsker ved den rå trend der efterhånden har hærget landet godt og grundigt! Men alligevel kan jeg ikke lade være med at falde for de forskellige accesories igen og igen . Idag searchede jeg Topshops hjemmeside igennem, ja det er sådan en ugentligt ting jeg har i min egen lille rutine .. Jeg faldt over de her forskellige læder cuffs, og blev faktisk helt vild med dem!

Topshop Leather Cuffs

Topshop Leather Cuffs

De feminine detaljer blandet med det rå design er lige hvad der er vejen frem for tiden, og så ser det jo bare stjerne godt ud .. Sammensat med en masse sølvarmbånd og måske et ur, kunne det toppe en LBD perfekt op, og til 15£ er de jo også super billige . Find dem HER!

I just love these leather cuffs from Topshop . Find them through the link!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Topshop Cuffs

  1. Philip

    Den med lynlåsene har H&M også en udgave af – det ligner vildt meget..fås også i sølv (;

  2. Philip: To H&M we go!

Skriv et svar

