NEW IN – MAXI TØRKLÆDE!

Jep, sidst da jeg fortalte at jeg havde shoppet lidt og viste jer den kære tee fra H&M, fik jeg jo også luftet at jeg faktisk have købt noget andet den dag også .. Nu er det tid til at få flashet hvad det faktisk er jeg har købt!

Mikkel

Mikkel

Købet er et halstørklæde der måler 3 x 1,5 m. Det er lavet af Annhagen-stof og kostede 300 kr. Jeg købte faktisk bare 3 m. Annhagen-stof og viklede det rundt om hovedet . En af grundende til jeg ville have så stort et halstørklæde er fordi jeg syntes det ser fedt ud med en hvid tee, og udover det syntes jeg bare det er utroligt rart med et kæmpe halstørklæde!

I recently bought this giant scarf which measures 3 x 1,5 m .. I really like big scarfs, and this i probably the best i’ve ever owned!

3 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret, Klædeskabet, Mikkel

3 responses to “NEW IN – MAXI TØRKLÆDE!

  1. Big scarfs is so great when whorn by people with the right attitude, and you have it

  2. Altså. Hvor er det fedt. Ligesom din blog. Du kan sgu det her, Mikkel!

  3. Editorial Maniac: Oh thanks!

    Anna: Det er jeg virkelig glad for at du syntes .. Det er så dejligt når folk kan lide det man laver!

Skriv et svar

