8. DECEMBER!

Sagde jeg i går at dagene gik hurtigt? For det syntes jeg ikke særligt meget i dag .. Desuden skulle man tro at jeg legede Forbrydelsen, selvom jeg ikke rigtigt har set den (I know, deneneste i Danmark?!), men jeg elsker stadig striktrøjer og jeg kan huske at der engang sidste år var totalt hype på de der striktrøjer fra Forbrydelsen .. Se det var der jeg kunne være med . Jeg ELSKER simpelthen striktrøjer, og jeg har altid ønsket mig sådan en norge-strik der var sådan lidt havbiolog-agtig . Altså ikke fordi jeg ville rende rundt og se lækker ud i sådan en, men fordi jeg ville have sådan en til at hygge herhjemme i! Mmhmmmm, strikhelvede, come to daddy!

Samsøe Samsøe Gevir T-neck

Samsøe Samsøe Gevir T-neck

Trøjen ovenfor er den lækre Samsøe Samsøe Gevir T-neck til 800 kr. En ren lover! Find den HER!

I really wouldn’t mind getting this knitsweater for Christmas .. I simply love knitwear!

1 kommentar

Filed under All I Want For Christmas, Jul

One response to “8. DECEMBER!

  1. i want it, but here in Brazil is very hot!!

Skriv et svar

