Rawa Handbag

Kan i huske den lækre Rawa Handbag som jeg købte mig for en måneds tid siden? Well, jeg ved nogle af jer var forelsket i den, og derfor ville jeg da bare lige sige til jer at i kan fange den inde på webshoppen nu! Udover det tror jeg også at i kan fange den i forretningerne igen . Jeg har i hvert fald set den derude!

The Rawa Handbag

The Rawa Handbag

Prisen på den dejlige taske er 399 ,- og den findes på webshoppen HER!

A  month ago I bought the Rawa Handbag by Friis & Co, and I showed it here on the blog to .. A lot of people have been asking me about it, and I just wanted to tell you all that you can get it on the webshop now! Get it through the link .

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

