Proenza-lovers!

At Proenza Schouler laver fantastiske ting er ikke en overraskelse, og da de viste deres S/S10 RTW kollektion, var det da også stensikkert at de endnu engang havde markeret sig som en af de førende modehuse lige nu . Derfor er det heller ikke en overraskelse for nogle at jeg har savlet efter deres sko . De var simpelthen noget af det mest fantastiske og farverige jeg noglesinde har set .. Nu ved jeg godt at det kun er sjældent jeg forelsker mig i noget farverigt, (jaaaaaaa, jeg elsker sort, sort og mere sort!) men denne gang er det altså lykkedes at vinde mit hjerte ..

Proenza Schouler Wedges

Proenza Schouler Wedges

Som sagt er fashion i min verden kunst, og disse sko er i mine øjne på lige fod med McQueens “Aliens”, der bla. er set på Lady Gaga .. Trenden er tydelig: Sko i crazy farver og former er HOT!

I’m inlove with these shoes, and they really speak for the newest trend in town: Shoes in crazy colours and designs are HOT!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Proenza-lovers!

  1. mmmm… vil gerne have de nederste i julegave. minus de virkelig grimme tæer ;)

  2. Emily: Tæer er generelt ikke særligt pæne vel? :P

Skriv et svar

