KONKURRENCE VINDER!

Forrest & Bob Black Series Peacetegn

Forrest & Bob Black Series Peacetegn

I dag bliver en dag i konkurrencens tegn . Jeg har allerede nu brugt det meste af min tid i dag på at spise og læse konkurrencedeltagere igennem . Der var godtnok mange der valgte at deltage, altså jeg mener 61? Det syntes jeg selv er ret godt klaret, og det ved jeg at de dejlige mennesker fra Forrest & Bob også syntes . Skulle forresten hilse og sige at de var helt vilde med jeres indlæg! Jeg har jo som sagt brugt rigtigt meget tid på at læse dem igennem, for jeg syntes det er vigtigt at alle får en chance . Jeg har udvalgt den jeg syntes var mest stemningsfyldt og den som jeg bare kunne relatere bedst til, men det sagt, betyder det ikke at jeg ikke syntes alle jer andre var gode! Som sagt var jeg virkelig imponeret og overrasket over at i overhovedet gad og give jer tid!

Vinderen er:

Camilla

Jeg elsker at man kan bortforklare alt med, at det er jul. Fx når jeg…
… for 3. dag i træk smutter i Netto på vej hjem fra skole for at købe snaskede og kalorierige lækkerier. At jeg juleaften spiser, til jeg er ved at omkomme. Og at jeg dagene efter sagtens kan spise rester, mens jeg venter på den store nytårsmiddag. For det er jo jul, og man kan træne resten af året!
… er på forhastet julegaveshopping d. 19 december og mangler gave til mor, bror, veninde 1, veninde 2.. og i virkeligheden ender med at finde de perfekte stiletter til ingen anden end mig selv.
For det er jo jul, og man skal også huske sig selv i denne søde tid. Desuden vil de være perfekte til nytårsaften.
… bare ikke orker at løbe/gøre rent/rydde op/stå op og gå i skole. Det gør ikke noget, for december er den mørkeste tid på året, og jeg skulle nødigt stresse mig selv midt i denne hyggelige måned. Desuden er det vigtigere at se og værdsætte sin dejlige familie end at skrive engelsk aflevering.
… køber gaver, der koster langt mere end mit lusede SU-budget rækker til. Det er helt okay med overtræk i december, for det er vigtigt at finde de helt rigtige gaver til dem, man holder af.
For det er jo jul! :)

Tillykke til dig Camilla! Jeg vil kontakte dig i løbet af idag eller i morgen ..

This is who won the competition i had .

1 kommentar

Filed under Konkurrence

One response to “KONKURRENCE VINDER!

  1. Virkelig velfortjent vinder (deltog ikke selv)! (:

    http://theycallhersilje.blogspot.com

Skriv et svar

