JULE KONKURRENCE 2!

Jeps, så er det atter engang tid til at vi fejrer julen med en lille konkurrence . Denne gang er det den lækre Sparkle Shopper fra Friis og Co til en værdi af 400 kr. .. Tasken er perfekt til dig der står og mangler en taske til at peppe nytårsoutfittet op, men du kan jo sagtens også bruge den til hverdag .. Den måler 40 cm i højden og 43 cm i bredden, så den er perfekt til alt det essentielle i tasken plus lidt til!

Friis og Co Sparkle Shopper

Friis og Co Sparkle Shopper

Kunne du tænke dig at vinde denne taske? Så er alt hvad du skal gøre at smide en kommentar hvori du skriver hvad dit bedste juleminde er! Konkurrencen slutter Fredag d. 11. December og vinderen offentliggøres samme weekend ..

Get going ;)

This is the second christmascompetition where you can win this Friis & Company Sparkle Shopper .. All you have to do is write your favorite Christmas-memory .. The competition ends on Friday the 11. of December ..

16 kommentarer

Filed under Konkurrence

16 responses to “JULE KONKURRENCE 2!

  1. Philip

    Jul i vores familie har næsten altid været det samme; massere af mennesker, mad, stress, larm og gaver.
    For 3 år siden skulle, vi kun være “os selv” (4 mennesker) og ingen af os gad egentligt ikke rigtigt at lave noget somhelst. Vi fik pizza og gløgg(lækker combo, i know) og endte med at sidde og synge karaoke. Det er nok mit bedste juleminde (:
    btw. er tasken super fierce!

  2. Hannah

    Det bedste juleminde må være da jeg tilbragte min jul på New Zealand sammen med noget familie jeg ikke havde set i ti år! Taget i betragtning af det var sommer, rendte vi alle rundt i T-shirts og shorts, med nissehuer på! Det så ret morsomt ud når man ikke er vant til det. Og så fik vi en lidt anderledes julemiddag; bbq mad og kartofelchips! Mums, men jeg er nu mere glad for den traditionelle danske julemad!
    Men man kan aldrig få for mange tasker, så jeg håber da bare på at den bliver en del af samlingen (;

  3. For fire år siden fik jeg en ørering af min daværende kærestes mor – en ret chunky, mørkebrun/sort sag, lavet i koral, der er konstrueret på den måde, at man skal stikke en pind (lidt a’la en tandstik) igennem hullet/øret, for at den sidder fast. Jeg skulle selvfølgelig prøve den med det samme, men kunne ikke sove med den, fordi den der pind altså var temmelig drabelig og meget spids og stak ud på begge sider.
    Da jeg så prøvede at få øreringen ud, satte pinden sig i spænd, så den var totalt urokkelig – endnu bedre blev det så, da min mor prøvede at få den ud med en tang, så den knækkede.

    Nu sidder ubehjælpeligt fast, selv fire år efter, og den viser ingen tegn på at komme ud foreløbig.
    Jeg ved ikke, om det er det mest julede juleminde, men jeg glemmer det i hvert fald ikke de næste mange år.

    Hav en dejlig søndag,
    Anne-Sofie

  4. sandrarj

    Mit bedste juleminde må helt sikkert være det her, som skete en gang for mange år siden:
    Vi havde næsten lige fået vores daværende hund; og det skal lige siges at det var en Grand Danois, som er på størrelse med en lille pony.

    Hele familien, holdt i hånd og løb gennem hele huset mens vi sang ”Nu det jul igen, og nu det jul igen og julen varer lige til påske!…”

    Pludselig opdager min faster (som løber forrest) at vores hund har lagt en lort lige midt i lokalet, og hun hopper derfor over den. Inden hun når at sige noget, glider min fætter i den og falder på numsen. Familien grinte og morede sig enormt meget over det, men jeg er ikke sikker på at min fætter var ligeså begejstret :D

    – Sandra / bringmestylenotfashion.blogspot.com

  5. Mit bedste juleminde må være da mine forældre holdt jul sammen, selvom de var skilt. Jeg tror ikke de nød det særlig meget (hvilket man jo godt kan forstå), og de har ikke gjort det mere end den ene gang, men for mig som det lille barn jeg var, var det bare lykke for en gangs skyld at have min mor og far og brødre sammen på juleaften. (:

    Glædelig jul!

  6. Simone Degen

    Mit bedste juleminde er et minde, der gentager sig hvert eneste år, og forhåbentlig vil blive ved med, at gentage sig lige meget, hvor gammel jeg bliver.
    Det er juledag, jeg sidde foran fjernsynet og ser Disneys Juleshow, mens jeg kan dufte anden i ovnen og kan kigge over på det flotte juletræ med alle gaverne under og glæde sig til at gæsterne kommer. Det er mit bedste minde, for mig findes der intet mere hyggeligt og julet end det. :)

  7. karen marie

    sidste år mistede jeg min farmor, vi var rigtig tæt. specielt fordi da min farfar døde, besøgte jeg hende hver dag efter skole. fordi hun savnede ham, og jeg kunne mærke hvor hårdt det tog på hende. vi kunne snakke om alt og jeg savner hende virkelig meget. men da hun så døde sidste år i maj, blev der en masse konflikter i familien. der gik grådighed i hele det om hvem der skulle arve hvad, hvilket var rigtig klamt. jeg havde hele tiden et ønske om at jeg gerne ville arve nogle af hendes smykker, lige gyldig værdig. men fordi jeg vidste at hver gang jeg ville kigge på det ville jeg tænke på hende. men det var så ikke muligt. men så til jul fik jeg en pakke fra mine forældre som så havde talt med mine tante, og jeg fik nogle af smykkerne. det lyder nok meget materialistisk, men sådan var det nu ikke. ingen af smykkerne havde andet end sentimental værdig. men det betød alverden for mig. og jeg går ofte med smykkerne, det gjorde min jul perfekt. :)

    glædelig jul

  8. Anne M

    Mit juleminde er også et der gentager sig, men det er ikke et der har været der altid og det er heller ikke et der altid vil være der.

    Det er sådan at jeg bor på et opholdssted. Alt i alt er vi 5 børn og 2 voksne. Vi er ligesom en lille familie, forældre og børn.
    Hvert år når det er jul, så hygger vi gennem hele måneden med adventsgaver, at lave julegaver, julekalender og alt hvad der hører julen til. Men når vi så holder jul, så gør vi det på vores helt egen måde. Vi klæder os ud, spiser den traditionelle mad, og spiller terning om gaverne. I sig selv er det ikke noget stort. Men hvert år går det op for mig, hvor ufattelig heldig jeg er at have disse fantastiske mennesker i mit liv. Det er nogle mennesker som har set mine grimme sider og har set nogle ting i mig, som ingen andre nogensinde får lov at se. De hjælper mig og lytter på mig. Kun fordi de har lyst.
    Hver jul føler jeg mig så ufattelig heldig at være havnet bland dem. De er tålmodige, hjælpsomme, stærke og noget helt for sig selv.

    Det er mit bedste juleminde, selvom det ikke er noget man ellers lige forbinder med julen.

  9. Stine

    Mit bedste juleminde er fra Grønland, hvor mig og min familie boede i en periode. Det var (selvfølgelig) hvid jul, og daglige besøg i julemandens hus. Hele december var der arrangementer rundt i Nuuk, hvor man fik små gaver af indbyggerne. Juleaften sad vi i vores stue (som vente ned mod havet) og så på hvalrosser springe op over vandet. Vildt romantisk, men mega plat :)

  10. Nina

    Mit bedste juleminde er fra dengang, jeg var 7 år. Vi havde spist en dejlig julemiddag, og mine to yngre søskende og jeg kunne slet ikke vente med at åbne gaver op. Vi blev dog lidt skuffede, da der kun lå én pakke til deling. Inde i pakken lå dog et skattekort med en gåde, der ville lede os hen til næste post. Efter en times vandren i hus og have, hvor vi havde opklaret en masse ledetråde, blev vi ført hen i garagen, hvor der stod en gigantisk pakke med sløjfe på. Gavepapiret blev straks revet af og afslørede til sidst den fedeste gave, en 7-årig drengepige kunne forestille sig. Et billiard-, bordtennis-, basket- og bordfodboldbord i ÉN! Så genialt. Men glæden bestod i selve skattejagten og det samarbejde, mine søskende og jeg udgjorde. Gaven var bare prikken over i’et :)

  11. Juleminde… hmm. Hvis det ikke skal være alt det kedelige med at æde nougat til man kaster op, så må det være, da jeg snavede kollega i gulvet til firmajulefrokost – det er et godt minde, som vil huskes af mange… haha.

    Glædelig jul Mikkel-drengen ;)

  12. Mit bedste juleminde må være for 3 år siden, da jeg holdte jul i Brasilien. Jeg er halv brasilianer og har derfor halvdelen af Brasilien, men pga. mange logiske årsager er det ikke særligt ofte vi holder jul med dem. Men for 3 år siden holdte vi med dem og det var skønt. Vi spiste kalkun og tog på stranden, se det
    kan også være hyggeligt selvom der ikke er sovs og sne! ;)

  13. Rikke

    Mit bedste juleminde, var et år hvor det var meningen vi skulle holde jul med nogle venner i jylland (vi bor selv på sjælland ), så vi skulle køre derhen op ad formiddagen, men efter en halv times kørsel bryder der en snestorm ud og vejene bliver tilstoppede, al trafik frabedes og vi må stoppe bilen i en nærliggende skov. Jeg husker tydeligt min lillesøster der tudede og mine forældre der skændtes mens vi gik langs vejkanten for at finde et hus. Efter jeg ved ikke hvor lang tid kommer vi endelig til et hus hvor der er nogen hjemme, og det viser sig at der bor en ældre dame, som inviterer os inden for og vi ender med at holde den bedste jul med hende og hendes børnebørn , som jeg stadig ser idag.

  14. Camille

    Mit bedste juleminde må være fra da jeg var godt 6 år tror jeg. Min mormor og morfar var på besøg, og det ville sige at min mor og far skulle sove på mit og min søsters værelse, fra d. 23 til d. 24 december. Min søster og jeg er selvfølgelig de første i den lille familie der vågner. Vi kravler hend over min mor og far, der stadig sover. Vi finder vores pakker fra vores fine pakkekalender frem, og lægger dem under et mini-juletræ vi har pyntet med mini-julepynt, som vi selv har lavet. Vi lægger gaverne under træet og begynder at danse rundt om det, mens vi synger julesange. Min mor og far vågner selvfølgelig af det, og griner ad os. Jeg kan ikke huske, at jeg har været i en så god julestemning før! Julen har aldrig rigtig været den samme, som da man var lille – ens følelser ændres bare. Men så er det godt at have minderne tilbage :o)
    Btw. i kalendergaven var mit allerførste par nylonstrømpebukser. Et par tynde sorte med blomster på. Jeg var lykkelig!

  15. Først vil jeg lige sige at jeg elsker julen. Det er den bedste årstid, de bedste gaver man får og sidst men slet ikke mindst det bedste mad :) . Jeg har mange juleminder, men det bedste efter min mening, må være den i år 2005. Jeg skulle holde jul hos min far, (mine forældre er ikke sammen længere) og vi skulle være hos min farmor. Hele min fars familie kom, det vil sige at vi var omkring 12. Min far, hans kone og jeg tog derud i meget god tid (omkring kl. 11:00), da vi altid plejer at hjælpe hinanden med forberedelserne. Min farmor havde valgt at blive sponsor/fader for et barn i Afrika. Det syntes vi jo allesammen at der var en rigtig god idé. Hun havde glædet sig i flere uger på at modtage et julekort fra hendes sponsor barn og nu var det endelig kommet med posten. Kortet var rigtig flot med et juletræ lavet af avis/reklame papir og med små kugler på. Meget imponeret var vi alle, da han selv havde lavet flotte kort. (Dengang var han 7 år) Og der var også et billede af ham med. Det eneste lille problem var at det var på såkaldt engelsk, nok mere afrikansk/engelsk (ingen kritik til børnehjemmet der har skrevet det). Men nu er det sådan at min farmor ikke kan engelsk. Så det endte med at vi sad og oversatte et meget langt afrikansk/engelsk brev, med hjælp af google translate. Vi fik det endelig oversat, efter nogle timers arbejde og fandt frem til hvad han hed, alder, hvordan han havde det osv. Vi fik selvfølgelig også gaver, mad og hvad der ellers hører til. Men jeg syntes bare at det var dejligt at tænke på at nu var der et barn i Afrika, som også kunne dele samme glæde. Efter den jul, blev både min far og min monster fader til et lille barn hver. Det er det bedste juleminde jeg har. Det var første gang jeg forstod meningen med: glæden er at give.

    God jul til jer alle :)

  16. Liv

    Mit bedste juleminde er faktisk fra sidste år, da min morbror friede til hans kæreste juleaften. Han havde en buket roser med 12 hvide og 12 røde. Det var virkeligt smukt, min fætter fandt noget tyl som vi gav hende på hovedet så det lignede et slør. Det var en dejlig og smuk aften. Desværre havde min morbror kræft, så brylluppet blev aldrig til noget. Det er dog alligevel det smukkeste minde jeg har.

Skriv et svar

