Modelhygge på bureauet!

Som i nok ved var jeg til julehygge inde på modelbureauet i går og det gik vildt for sig! Der var vin og somersby ad libitum, og så var der ellers høj musik, og en masse glade mennesker .. Jeg skal da heller ikke være den der afskriver mig fra at have drukket for hold op hvor fik jeg meget indenbords . Aftenen gik med snak om nye spændende sager Elite nu havde gang .. F.eks. kommer der snart en blog hvor man kan følge med i hvad der sker bag om scenen, og hvad der ellers er af nyheder hos Elite .. det bliver super spændende, og glæder mig til at se hvad der kommer til at foregå derinde!

Jeg havde selvfølgelig det kære kamera med og jeg fik da også nogle skønne billeder af de smukke piger og drenge der var troppet op . Ja smukke er de jo, så man for helt mindreværdskomplekser!

Nogle af modellerne på Bureauet

Nogle af modellerne på Bureauet

Lige nu sidder jeg til julefrokost/fødselsdag hos min momse i Køge .. Det er simpelthen hyggeligt og jeg glæder mig vildt meget til vi skal spise . Mmhmmmm, momse laver god mad! SKÅL!

Last night i was at a christmas party at the Model Agency Elite Model Management, where i’m signed as a model . I got a lot of wine, but i still managed to take some pictures . This is some of the models from Elite . They’re gorgeous ..

Skriv en kommentar

Filed under Mikkel

Skriv et svar

