4. DECEMBER!

Jubiiiiiiiii . Vikommer tættere og tættere på, og så er det jo dejligt at jeg er blevet nødt til at ligge mig syg med ond hoste og feber, men det skal nok gå væk hurtigt det håber jeg i hvert fald!

Vi skal egentligt bare til det jeg ønsker mig til jul, og i dag er det den lækre Australia Bag fra Black Lily . Den er simpelthen så læker, og så er den bare perfekt til mine behov . Så ja, den måtte godt ligge under træet!

Black Lily Australia Bag

Black Lily Australia Bag

This is one of the things i really want for christmas . It’s the Black Lily Australia Bag ..

1 kommentar

Filed under All I Want For Christmas, Jul

One response to “4. DECEMBER!

  1. Rigtig lækre tasker – jeg har også ligget syg (og ligger stadig!!) hele ugen med hoste og feber.

Skriv et svar

