Hans Christian Madsen shootet i billeder!

Jaaa, det gik jo ikke ligefrem ubemærket hen at jeg skulle til photoshoot her i weekenden, nåede vist også at smide infoen efter jer et par gange (jeg var vildt spændt jo!), men nu har den søde Kristina Demant sendt de rå billeder til mig .. Med rå mener jeg jo selvfølgelig at de ikke er redigeret, så hvis jeg ligner en crackho, må i altså undskylde . Det var lørdag klokken 10, og min krop er altså vant til at sove længe i weekenden . Jeg er selv HELT vildt tilfreds med resultatet og det var Kristina også, så en af hendes fotografvenner og hende har booket mig til et job d. 12. .. Wuhuuu karrieren kører på skinner lige nu . Nå men i vil godt se billederne ikke? De kommer i hvert fald HER!

I so love them .. Alt tøjet er selvfølgelig fra Hans Christian Madsen, og stylingen er af den smukke Carina Soyono .. Det er selvfølgelig heller ikke alle billederne jeg har besluttet at smide herind, men nogle af dem kun . Ville gemme nogle til når det er at de er færdige og sådan .. Håber i kan lide dem!

This is some of the pictures i did this weekend at my photoshoot for Hans Christian Madsen, a Danish designer!

17 kommentarer

Filed under Mikkel

17 responses to “Hans Christian Madsen shootet i billeder!

  1. fuck hvor er de blevet gode! undskyld sproget, men de er virkelig gode. det første er mit yndlings, det er jo så fierce ;) haha

  2. Cille: Hvor er du sød!

  3. Det første billede er fantastisk, jeg tror det er kontrasten der gør noget. Held og lykke med karrieren!

  4. marie

    Hvor er du bare dygtig! :)
    keep on the good working!

  5. sandrarj

    De er blevet super gode – især det øverste billede. Flot!

  6. Hvor er de smukke! Virkelig fierce som Cecilie siger!

    Så dig, Pernille etc i torsdags til Cheap Monday eventet, ærger mig over jeg ikke gik hen og hilste på jer! Det må blive en anden gang.

    Amalie

  7. Woow, hvor er de smukke!
    Elsker de lidt “slørede” billeder! :)

  8. cphlamb

    kan kun være enig med cille!
    men rigtig flotte billeder.

  9. wow, nogle flotte billeder!
    jeg er især vild med det første, det er bare rigtig, rigtig flot :).

  10. Maria Jørgensen

    GOOD JOB MIKKEL!

  11. Anne Sofie

    Hvor er det bare kanon flotte billeder af dig Mikkel ;O)

  12. Miss Maren

    Wow…. You’re hot! :D De er sgu’ fede Mikkel!

  13. Mai

    Gaaaaah.
    Jeg blev lige deaded. Holdkæftaltså. Stunning! Og så er det kun raws. Du må meget gerne poste de færdig billeder når de er klar -hvis du altså kan.
    Hvor er det bare sejt at du er med til sådan noget.
    Og held&lykke med d. 12! Tilykke med at det går så godt for dig.
    x

  14. Väldigt snygga bilder!

  15. jegpan: Det er også et af dem jeg bedst kan lide, og 1000 tak!

    Marie: Tak og will do!

    Sandra: 1000 tak!

    Amalie: Tak! Og en anden gang skal du komme hen og sige hej! Ville have været super hyggeligt at hilse på dig ..

    Nicklas: Det er jeg SÅ glad for du siger , det er nemlig en af de effekter Kristina gik efter, for at gøre shootet mere råt!

    cphlamb: 1000 tak!

    Lou: Tak! Og ja, det er som sagt også en af mine yndlings :)

    Maria: TAK!

    Anne Sofie: Tak smukke!

    Maren: Haha hvor er du sød, og tak!

    Mai: Det er lige det, det er kun raws! Men poster selvfølgelig det sidste resultat når det er det er færdigt! Håber at du stadig lever :P

  16. Hvor er du skøn, Mikkel!
    Btw, jeg har tagget dig i en blogleg, håber du vil lege med :) Meningen er, at du skal fortælle 7 facts om dig selv, så vi kan lære dig bedre at kende. Du kan se mine egne facts på min blog, hvis det er :)

    //Manja
    http://manjalytz.blogspot.com

  17. Wow hvor er de flotte, nr. 2 er min favorit.

Skriv et svar

