3. DECEMBER!

Julen nærmer sig mere og mere .. Jeg glæder mig vildt meget til juleaften men jeg syntes dog godt at vi kunne springe hele decemberræset over! Det burde være jul med det samme .. Men vi skal jo vente og jeg vil jo lave videre på min lille føljeton hvor jeg siger hvad jeg ønsker mig .. Denne gang er det LOVE-t-shirten fra samarbejdet med A Question Of og 5 Previews samarbejde .. Egentligt ville jeg gerne have alle 3, men hvis jeg skulle vælge så skulle det være den .

A Question Of x 5 Preview Love Tee

A Question Of x 5 Preview Love Tee

Hvis du er lige så forelsket i denne tee som jeg er kan du finde den HER!

This is the third thing I really want for christmas .. You can find it through the link!

HUSK AT DELTAGE I ADVENTSKONKURRENCEN DER SLUTTER I MORGEN – FIN DEN HER!

Skriv en kommentar

Filed under All I Want For Christmas, Jul

Skriv et svar

