NYT KØB // H&M TREND

Uuuups .. Jeg kom vist til at shoppe i dag .. Jeg købte 2 ting, den er denne tee fra H&M Trend til 250 ,- og det andet .. Jaaaa, det vil jeg vente med afsløre til en anden dag!

Mikkel

Mikkel

Jeg har virkelig gået og savlet over den her tee i tusinde år, og jeg besluttede mig i dag for at nu skulle det altså være, så ned i tasken røg den .. Selvfølgelig efter jeg havde betalt! Jeg syntes virkelig den er så dejligt frisk, og så syntes jeg aldrig jeg har set nogle andre tee’s der ligner nogensinde før ..  Jeg ved at jeg kommer til at bruge den her super meget .. Mhmmm!

Jeg har forresten får billederne fra det der Hans Christian Madsen photoshoot, men dem vil jeg holde hemmelige til i morgen ..

I’ve been loving this tee from H&M Trend for a month now, and i finally got myself together to go buy it .

21 kommentarer

Filed under Klædeskabet

21 responses to “NYT KØB // H&M TREND

  1. Ejj, den kiggede jeg også på da jeg var i KBH! :)
    Har de flere af deres pailliet-blazere fra H&M Trend Man?

  2. Nicklas: Ja er den ikke lækker? Er så glad for den .. Ja de har massere tilbage og jeg har virkeligt også været tæt på at købe den .. Den er så fed!

  3. Den er fin!

    /Stiletterne.dk

  4. Trine: TAK! Er virkelig også glad for den :)

  5. Åhh du er så HOT Mikkel!

  6. Brigitte: Hvor er du sød!

  7. Så fik du shoppet! hvor er den flot!!!!!

    C

  8. Cille: det kan jeg love dig at jeg gjorde! Mhmmm .. Kom også i Stof 2000 :D .. men det er en hemmelighed!

  9. hvor er den skøn – og super hot til dig Mikkel! ;)

  10. ej, hvor lækkert. jeg glæder mig til at se/høre om resultatet ;) vi ses i morgen!

  11. Camilla: Er super glad for at du kan lide den! At i alle kan lide den faktisk .. Hos mig har den nemlig været lidt en tænker .. Det er den dog ikke mere!

    Cille: you’ll see it tomorrow!

  12. okay!
    Er det ikke 699 blazeren koster?
    Og du så tilfældigvis ikke om der var en str. 44 eller 46?? :D
    hæhæ

  13. Nicklas: Jegkan ikke huske nogle af delene, men jeg tjekker hurtigst muligt ven ..

  14. Ditte

    Den er rigtig flot, og fin på dig :-) Det er vidst en keeper.. Som man også kan høre på de andre ;-)

    //Ditte – GlimmerGlam

  15. Ditte: Jeg er også blevet super glad for den allerede, så den for lov til at ligge i klædeskabet indtil i morgen hvor jeg skal have den på :D

  16. Har lige tilmeldt mig som fast læser! Wuhu!

    Om din tee, I like! Nogle gange frister det at købe herretøj!

    //Cathrine
    http://www.freecouture.blogspot.com

  17. Cathrine: Uha er det rigtigt? Hvordan det? :P
    Jamen jeg syntes da bare at du skal gøre det! Den kan sagtens funke lidt som noget uni ;)

  18. Mange tak Mikkel min ven!
    Du skal kun kigge hvis du gider, og når du får tid!! :)
    Tak! :)

  19. Mai

    Ej men altså. Nu bliver jeg jo nødt til at tage i Covent Garden eller noget for at finde sådan en t-shirt. Hvor strengt!

  20. Nicklas: Kigger lige så snart jeg får mulighed for det!

    Mai: Hold lige opdateret om du finder en ;)

  21. Daniel

    Gorgeous shirt.

    I went to Denmark over the Summer and I hit like five H&Ms all over Copenhagen and THAT SHIRT I DID NOT SEE. D:

    Jealouss.

Skriv et svar

