Louis Mariette

It happened again .. Jeg er forelsket . Nu er det Louis Mariette jeg har kastet min kærlighed over . Mandslingen derhjemme bliver ved med at drille mig med at fashion er min elsker, og det har han nok egentligt lidt ret i . Altså .. Når man tænker på hvor mange gange jeg er blevet forelsket i et eller andet, så syntes jeg egentligt at det bliver lidt voldsomt til sidst .. Men jeg kan jo ikke gøre for det .. You know .. Fashion is my lover!

Well, den Malawianske designer Louis Mariette, laver de her super lækre og flotte hårdekorationer, der simpelthen kan toppe enhver lille sort kjole af, med et brag af overdådighed .. De er så åndeløst smukke at man ikke engang kan beskrive det!

Louis Mariette Hairpieces

Louis Mariette Hairpieces

Det er ikke svært at se at Louis Mariette’s smykker er stærkt inspireret af hans fascination af naturen og blomster, og det håndarbejde der er smidt efter de her smukke hairpieces er også så exceptionelt at det kan få enhver fashionista til at sukke af fryd . Personligt syntes jeg stadig at hårpynt er stærkt undervuderet, og disse lækre pieces kunne virkelig gøre underværker i den virkelige verden!

De findes på Net-A-Porter lige HER!

I just fell in love with these beautiful hairpieces from Louis Mariette .. They would top of any LBD, in such a way that every fashionista would sigh in jealousness! Find them through the link .

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Louis Mariette

  1. Ej, hvor er de dog fine! Er især vild med de to længst ude til venstre.

    http://theycallhersilje.blogspot.com

Skriv et svar

