2. December!

JAAAAAA! Det er jul lige m lidt .. Jeg glæder mig mere og mere for hver dag der går, og juleaften ser altså ud til at være lige om hjørnet i mit hoved .. En af de andre ting jeg ønsker mig juleaften er denne her lækre tee fra ComplexGeometries . Jeg syntes virkelig længe at jeg har gået og savlet over complex, og nu måtte tiden altså godt komme til at Julle deroppe nordpå lige hørte efter .. YOU SHOULD BE UNDER MY TREE!

Complex Geometries Tee

Complex Geometries Tee

Du kan finde denne tee, og alle de andre lækre sager fra Complex Geometries HER!

I really love this tee, and it’s one of my wishes for christmas . You can find it using the link!

Skriv en kommentar

Filed under All I Want For Christmas, Jul

Skriv et svar

