5 Preview Tees

Oh holy yeah, som jeg sagde i går ville der dumpe en masse nye ting ind i forretningen hos 5 Preview i dag, og det gjorde der så sandelig også! Jeg skal virkelig holde mig i skindet for ikke at bruge hele SU’en på en masse tøj derfra, men jeg har da alligevel fundet mine favourites ..

 

5 Preview Tees

5 Preview Tees

Jeg er virkelig en tee-hag, og jeg ELSKER tees . Seriøst nogle gange har jeg fået stjerne meget skæld ud af min mor fordi jeg har købt så mange t-shirts, men nu er jeg flyttet hjemmefra og så kan hun ikke følge med . Der bliver stadig indkøbt en del, men oftest er det bare helt hvide basic tees . De her ville dog ikke gøre noget hvis de havde en plads i mit klædeskab .. Ligesom de dejlige tees fra A Question Of .. Du kan køne 5 Previews nye spændende sager HER!

I love the new designs fra 5 Preview .. I really have to restrict myself from killing my credit card in their webshop, but i still would’nt mind having these tees in my wardrobe . Buy them via the link!

 

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “5 Preview Tees

  1. Anonym

    Hvordan er 5 p’s prisniveau :-) ?

  2. Anonym: En tee koster ca. 450 kr. så det er lidt pebret :)

  3. ceciliekronborg

    “Seriøst nogle gange har jeg fået stjerne meget skæld ud af min mor fordi jeg har købt så mange t-shirts” hahaha. hvor er du GOD mikkel, jeg griner!!

    C

  4. Anonym

    Ok.. Og ja Mikkel, jeg elsker også din måde at skrive – det er simpelthen så underholdende at læse, og du lyder som en fantastisk person! Skriv hvis du kommer til Århus

  5. Anonym: Haha, hvor er du sød .. Ja jeg kan jo hverken be eller afkræfte det, men jeg er glad for at du synets jeg er sjov . Jeg skal nok skrive hvis jeg en dag skulle lande i Århus!

Skriv et svar

