Ugens Guf!

Wuuuuu, jeg kan løfte sløret og sige at vi i går nåede op på 50000 hits i bloggens levetid, og det synes jeg jo personligt er helt voldsomt, derfor synes jeg også at vi skal fejre det med en lille hyggelig sang .. Ja jeg kan jo desværre ikke fejre det med en konkurrence, for sådan en har vi igang her .. Men jeg vil fejre det Ugens Guf (YAAAY, MUSIK!), som i denne uge er en stille og rolig sang . Den er lige nu totalt populær på bla. P3, men jeg har fundet en lidt alternativ version frem til jer .

Ugens Guf er i denne uge Alicia Keys – Empire State Of Mind (pt. 2)

Jeg synes seriøst bare den er totalt god! Jeg ved god at måske syntes den er ret kedelig når nu vi skal fejre, men hey, det er jo sådan en totalt kedelig mandag hvor vi allesammen ikke engang gider at rejse os op og kigge ud af vinduet .. Jeg er dog super frisk, og vil nu danse og skråle mig selv i bad .

6 kommentarer

Filed under ugens guf til din ipod

6 responses to “Ugens Guf!

  1. Det er ikke en kedelig Mandag Mikkel.. Det er min fødselsdag ; ) (and that’s never boring)

    Men tillykke med dine hits.. Jeg er så kun oppe på 3,200 ca…

  2. Sus

    Tillykke med hits’ne, well done!

    Synes, det er en rigtig spændende blog at følge. Både dit syn på mode og din modelkarriere. Men der er én ting der generer mig en lille smule :0) Håber ikke det gør noget jeg nævner det, det kun ment som en hjælp (mit sprogøje kan ikke lade være ;0) Synes: nutid, Syntes: datid. Så ovenstående indlæg skal der lige skiftes lidt ud :0))

    Ha’ en fantastisk modefyldt mandag!
    //Sus

  3. Nick: Tillykke! og tak for tillykke med hitsne .. Det skal nok komme hos dig også!

    Sus: Puuuha, jeg er da glad for at det er det eneste der irriterer dig, for så må det jo betyde at bloggen er ret god .. Jeg må dog blankt indrømme at er totalt dårlig til det der med nutids-r og de rigtige former når nu det kommer til ord der ligner hinanden . Mandslingen prøver også at banke det ind i hovedet på mig, men det går ikke så godt desværre .

    I må begge have en fantastisk dag!

  4. Sus

    Hehe.. Jamen synes virkelig også det er en god blog, du holder dig :0) Godt at høre din mand, holder dig lidt i ørene ;0)
    Det er kun positivt ment, som en hjælp, da det jo faktisk gør lidt for betydningen- sådan når man skal være rigtig ordkløver som jeg :0)

  5. tanita

    jeg elsker elsker elsker elsker elsker din blog mikkel.
    <3

  6. Tanita: Det er jeg glad for at hører :)

Skriv et svar

