Lidt af det der personlige!

Så er det endnu engang tid til lidt personligt .. I know, bloggen er gået hen og blevet meget mere personlig, men det er lidt det jeg følte der var stemning for! Derfor er der endnu engang lidt til jer der godt kan lide det . Jeg skal egentligt ikke rigtigt noget denne her uge .. Det er lidt kedeligt ja, men sådan er det jo engang imellem . Det eneste jeg skal er egentligt at vaske tøj og lave lektier, så det er jo spændende ikke? Dog bliver weekenden rigtigt dejlig for der er nemlig julehygge på modelbureauet på fredag og så skal jeg hjem til min kære mormor og hygge på lørdag fordi hun har fødseldag i morgen .. Det glæder jeg mig egentligt super meget til, det bliver nemlig bare godt du .. Min mormor hun laver nemlig sindsygt lækkert mad, og så er det jo altid lidt godt med en lille snaps eller to . gaah jeg ender altid med at blive så stiv!

Nu til outfittet!

Mikkel

Mikkel

Jakke fra Samsøe Samsøe, Tee fra Cheap Monday

Jeg skal selvfølgelig prøve at se om jeg kan få slæbt kameraet med til modelhygge, så i kan se alle de andre smukke mennesker jeg arbejder sammen med inde på bureauet!

Nu vil jeg smutte ud og lave tacos .. Mmmmmhm TACOS!

7 kommentarer

Filed under Mikkel

7 responses to “Lidt af det der personlige!

  1. synes rigtig godt om det personlige touch… og dine vanvittigt flotte kindben, kunne man evt. låne lidt ;)

  2. Emily: Det er jeg glad for at hører .. Du kommer bare og låner ;)

  3. Hvilket bureau er du hos? :-)

  4. Elite Model Management :)

  5. smukke!
    Hvad læser du ? – siden du skriver du skal lave lektier.. :-)

Skriv et svar

