Hanna af Ekström

Smykker er endt med at blive en ny kærlighed af mine, og jeg kan ikke rigtigt få nok af dem lige for tiden .. Det er faktisk noget der kommer lidt i stimer, og så køber jeg alle mulige underlige smykker en gang i mellem, og så ender det med at de bare ligger i mine skuffer, men lige nu er jeg altså virkelig forelsket i dem, og jeg tror egentligt at du smykker jeg har anskaffet mig nu, er nogle jeg vil kunne lide i rigtigt lang tid .. Dette er nok også fordi de er i sådan et tidløst design .

Så hjælper det jo også rigtigt meget at jeg hele tiden falder over smykker der inspirere mig .. En af de designere der designer lige netop inspirerende smykker er Hanna af Ekström .. Den svenske designer fra Göteborg laver eventyrlige og smukker smykker, med lækre detaljer, og så til en overkommelig pris .

 

Hanna af Ekström

Hanna af Ekström

De lækre og smukke smykker, skildre virkelig tidens trends på en nye og spændende måde, og ville kunne gøre et hvert outfit overdådigt og smukt .. Du finder Hanna af Ekströms smykker HER!

 

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Hanna af Ekström

  1. Laura

    Oh yeah, smykker!
    Vi kan ikke leve uden dem ;b

  2. Laura: Nej de er simpelthen for skønne!

Skriv et svar

