UGENS OUTFIT!

Så er det endnu engang tid til Ugens Outfit .. I Denne uge er det med den skønne Camilla fra whynotblog.dk .. Første gang jeg mødte Camilla var faktisk før jeg begyndte at blogge, til et modeshow Elite holdt som finale på deres Elite Model Look Konkurrence . Der fik vi os en lille sludder og jeg har siden da rendt på hende forskellige steder ude i byen . Camilla er en af de der piger der altid er glade og så ser hun også altid så brand godt ud, så der var ingen tvivl om at hun skulle være den næste som var Ugens Outfit .

Camilla har ligesom jeg, en eller anden underlig passion for sort tøj, og som hun siger selv, skal hun virkelig prøve at begrænse sig for ikke kun at shoppe sort .. Well you and me both!

 

Camilla fra whynotblog.dk

Camilla fra whynotblog.dk

På billedet bære den altid fasionable Camille en Skjortekjole fra Acne, Pelsjakke fra Skindgalleriet, Taske og Støvler fra Friis og Co., Leggings fra Samsøe Samsøe, og Halskæder fra Pieces og Arena

Og som altid har jeg stillet Camilla nogle små spørgsmål, der kommer her:

  • Hvor bor du?

Jeg bor i en lejlighed på Østerbro.

  • Hvad er din yndlingsforretning?

Jeg kan ikke benægte at H&M er min ynglingsforretning. Jeg er konstant imponeret over hvor meget fedt tøj de hele tiden laver – og til ingen penge. Derudover elsker jeg at shoppe second hand på loppemarkeder eller i fx genbrugsbutikker som København K.

  • Hvad køber du for at forkæle dig selv?

Jamen jeg køber helt sikkert tøj og accesories for at forkæle mig selv. For mig er det den bedste selvforkælelse. Men udover tøj elsker jeg at købe blomster, duftelys eller andre hyggelige ting til hjemmet.

  • Hvad er din “fetisch”?

Jeg har faktisk ikke EN speciel ting jeg hele tiden køber. Jo det skulle lige være farven sort. Jeg elsker sort! Men generelt køber jeg bare alt for mange sko, tasker, smykker og selvfølgelig tøj :)

  • Hvad er dit dummeste køb?

Det må være min Marc by Marc Jacobs cardigan jeg købte i New York sidste år. Den er lysegrå og sort med mørkegrå hjerter på. Selvom den er rigtig fin, får jeg bare aldrig brugt den. Men jeg synes faktisk det er lidt hyggelig at have den hængende i skabet.

  • Hvilken sang hører du mest for tiden?

Jeg hører ikke til dem der konstant hører musik. Det sker faktisk sjældent og sådan har det altid været for mig. Men når jeg skal høre en sang i disse dage bliver det Beyonce med Ave Maria… Det er altså en pokkers smuk sang.

 

Skriv en kommentar

Filed under fashion, ugens outfit

Skriv et svar

