Hans Christian Madsen Shootet

Som jeg tidligere har nævnt var jeg til photoshoot med Hans Christian Madsen idag .. Han er en dansk designer der laver nogle super lækre ting, og udover det er han også den nye chefdesigner for Bruuns Bazaar, hvilket kun er en ting: FANTASTISK! .. Jeg var med det samme dybt forelsket i tøjet, konceptet og stylingen .

Tøjet jeg havde på var nemlig nogle unikke stykker, lavet med de fedeste digitale prints jeg længe har set .. Der var jakker, trøjer halstørklæder og tees, and boy, skulle jeg have selvkontrol for ikke at fylde hele tasken op med tøjet og løbe min vej? DET TROR JEG NOK! Men jeg havde selvkontrol! Konceptet for hele shootet var 1920’ernes stumfilm, dog med sit avantgardistiske twist, hvilket det da også fik .. Det var Hans himself der sammen med Malene Kristiansen stod for stylingen ..

 

Stylingen til shootet

Stylingen til shootet

Det var et shoot der var lige noget for mig, for jeg fik nemlig lov til at give den gas, samtidigt med at det hele bare skulle være meget henslængt og distorted .

Make-uppen, som Carina Soyono stod for, var ret overdrevet og vild, hvilket jeg virkeligt godt kunne lide, men sådan plejer det gerne at være når man er til shoot . Makeuppen skal nemlig gerne være ret kraftig for at skinne igennem på billederne ..

Dette er dog kun en smagsprøve da den søde fotograf, Kristina Demant, lovede mig at sende billederne til mig så snart hun fik mulighed for det, så jeg kunne dele dem med jer .. Så glæd jer, der kommer nemlig MEGET mere!

 

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “Hans Christian Madsen Shootet

  1. cocomoon

    Først: Super fed blog! (:
    Og for det andet super fed styling. Lyder nice med den shooting. Er du fast model for nogen eller mere frit?

    Knuss fra Luna.

  2. Mai

    Fuckin amazing. Håber du lægger resten af billederne op -det ser alt for lækkert ud!
    xxx

  3. Mai: De kommer lige så snart jeg har fået dem :)

  4. Cocomoon: Jeg er fast model ja :) Det kommer lidt i stimer det job der .

Skriv et svar

