De der Cheap Monday Sko!

Jeg snakkede jo tidligere om Cheap Monday modeshowet, og som i nok ved er jeg lidt en skofreak, så jeg ville da lige burge anledningen til at fremhæve et af de par sko modellerne bar på runwayen ..

 

Cheap Monday Sko

Cheap Monday Sko

Cheap Monday er all about denim, og det viser sig også når man kigger på deres sko .. De er nemlig lavet af denim-patchwork .. Jeg er helt forelsket i dem, og jeg syntes de er super fede når man ser dem i kontekst med hele kollektionen .

I know i would like a pair!

 

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

