Cheap Monday Fashion Show

Puuuuuha . Jeg kunne seriøst bruge 10000 kroner på Just Eat lige nu, men det må man jo ikke .. Jeg har så stjerne mange tømmermænd at det er helt uhyggeligt, og jeg kom måske også til at sove lidt (meget) for længe, men det var det hele værd! Jeg var nemlig til Cheap Monday Fashion Show/Butiksåbning/Afterparty i går og det gik vildt for sig . Modeshowet var fabulous, og tøjet var SÅ lækkert .. Det gik rigtigt godt, men der var desværre et par uheld, dem skal vi dog ikke tale om .

Anledningen af det hele var at Cheap Monday åbnede en forretning i København, og det gjorde de så sandelig med et brag . Til festen var der nemlig DJ’s, masser af våde varer og selvfølgelig hele Københavns slæng af bloggere, fashionista’s og andet blandet godtfolk . Hvad der skete til festen kan i dog få senere for nu vil jeg bare vise nogle billeder fra det suuuper svedige fashionshow.

Cheap Monday Fashion Show

Cheap Monday Fashion Show

Og der er jo selvfølgelig ikke noget spørgsmål om at jeg er HELT vild med den her kollektion, altså jeg elsker at den er så dekonstrueret, jeg elsker at den er så rå og mest af alt elsker jeg at den er så trendsættende .. Jeg syntes personligt ikke at jeg har set så stærk en kollektion i lang tid og jeg var klar til at smide dankortet i nakken på Cheap Monday liiiiiige med det samme .. Jeg elskede især skoene, som ikke rigtigt er highligtet her, men jeg skal nok smide et billede op på et tidspunkt .. Betragt det her som en teaser ..

Nu vil jeg sumpe videre i dagens program .. gaaaaaaaah

2 kommentarer

Filed under fashion, Mikkel, News, trend

2 responses to “Cheap Monday Fashion Show

  1. Er helt vild med Cheap Monday, og er helt enig med dig – det er en virkelig fed kollektion!

    //theycallhersilje.blogspot.com

  2. Silje: JA den er SÅ skøn!

Skriv et svar

