Alexander Wang Corset

Alexander Wang er FAB, det er der jo ikke tvivl om, jeg elsker ham også, det ved i jo (rawa handbag you know) .. Og han laver gang på gang klassikere der simpelthen går på runde i blogosfæren .. Personligt ar jeg altid elsket den kære fyr, og jeg falder da også gang på gang for hans designs . Denne gang er det den lækre Corset Dress jeg er faldet for!

 

Alexander Wang Corset Dress

Alexander Wang Corset Dress

Der er jo nogle der siger at den der gother-mode der hang over det hele i starten af dette årti er på vej tlbage og den her er jo indbegrebet af lidt punk-couture .. Jeg elsker den, og jeg ville da ikke tænke to gange på at skulle iføre mig den hvis jeg var pige, og det syntes jeg heller ikke at du skulle . Desværre er det jo Alex-boy der har lavet den og så koster den jo det hvide ud af øjnene, men mon ikke man kan finde en der ligner et sted? I love it, og hvis du gør kan du finde liiiiiiiige HER!

Lige nu skal jeg ind og dulle mig op til Cheap Monday Fashion Show i aften (nej jeg skal ikke gå model desværre) og Katrine sidder her og hiver mig i håret for at komme igang, så hav det lækkert!

 

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

