Moschino Cheap & Chic Ure

Ure har egentligt aldrig været mig, og jeg har heller ladrig gået med dem, min mor har dog bravt forsøgt at smække et ur om armen på mig flere gange, men det er så tilfældigvis blevet glemt forskellige steder, eller også er det forsvundet ned i natskuffen . Jeg har dog altid været lidt vild med de smukke smykkeure der nogle gange dukkede frem rundt omkring ..

Moschino Cheap & Chic Ure

Moschino Cheap & Chic Ure

En af de ur-kollektioner jeg er mest vild med denne sæson er Moschino Cheap & Chic’s, de er nemlig stilrene, flotte og så er det sorte der i midten faktisk inspireret af Chanel’s tidløse quilt-design .. Hos mig er de stilrene farver sort og grå selvfølgelig en sikker vinder, men de fleste ure får også i andre farver som guld og hvid ..

Mmmhm, be my LOVER!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

